57696520646974206c65657374206973206e657264
Je zit op het verkeerde forum.
Je moet daarvoor hier wezen: Frontpage Algemeen
Je moet daarvoor hier wezen: Frontpage Algemeen
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
woops.. kan iemand em moven dan?
tikje naar Frontpage Algemeen
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Single aanhalingstekens weggehaald. * Robin is iemand die naar mijn weten niet bekend is met specifieke schrijfwijze van namen van warezgroups, waaronder vele anderen van de crew inclusief ondergetekende. Bovendien hanteren we bij Tweakers.net de regel dat namen of met een hoofdletter beginnen (Fairlight en Echolon bijvoorbeeld) of dat de afkorting met kapitels wordt getikt (APC blijkbaar). Daar komen dus geen aparte schrijfwijze aan te pas zoals bijvoorbeeld het geval is met DEViANCE, dat wordt bij ons als Deviance geschreven. APC is denk ik een afkorting van een langere naam en wordt bij ons met hoofdletters geschreven.
Ik had in eerste instantie alleen die ene groepsnaam gevonden en later kwam ik nog meer info tegen. Die '' kwootjes had ik nog weg moeten halen maar was ik vergeten (iets met het is al laat enzoRobin Vreuls schreef op 24 april 2004 @ 01:45:
Single aanhalingstekens weggehaald. * zomertje is iemand die naar mijn weten niet bekend is met specifieke schrijfwijze van namen van warezgroups, waaronder vele anderen van de crew inclusief ondergetekende. Bovendien hanteren we bij Tweakers.net de regel dat namen of met een hoofdletter beginnen (Fairlight en Echolon bijvoorbeeld) of dat de afkorting met kapitels wordt getikt (APC blijkbaar). Daar komen dus geen aparte schrijfwijze aan te pas zoals bijvoorbeeld het geval is met DEViANCE, dat wordt bij ons als Deviance geschreven. APC is denk ik een afkorting van een langere naam en wordt bij ons met hoofdletters geschreven.
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Oke thanx, sorry maar ik ergerde me er gewoon aan.. Lijkt er dan een klein beetje op dat zulke groups niet het respect krijgen wat ze wel verdienenzomertje schreef op 24 april 2004 @ 20:43:
[...]
Ik had in eerste instantie alleen die ene groepsnaam gevonden en later kwam ik nog meer info tegen. Die '' kwootjes had ik nog weg moeten halen maar was ik vergeten (iets met het is al laat enzo) De naamgeving heb ik overgenomen uit de bron, ik doe zelf eigenlijk niet echt aan warez en heb niet veel inside information.
Pagina: 1