Mijn vader heeft een internetverbinding via een 56k modem en een abbo bij planet. Sinds ongeveer een maand werkt internet nauwelijks meer. Inbellen gaat wel, maar e-mail checken via outlook, of gewoon internetten werkt heel af en toe. Als er een verbinding is gemaakt maakt hij soms wel verbinding, kan wat tekst laten zien, maar daarna kapt hij er gelijk mee.
De pc bestaat uit een P2 350 Mhz, draaiend op windows 98 (1e editie), met een Supra express modem, afkomstig uit een compaq.
Hij gebruikt voor zijn werk een al wat oudere laptop (geen idee wat er inzit) met windows 98, geloof ik. Hij maakt via de telefoonlijn verbinding met een server op kantoor en kan daarop wel gewoon internetten, al werkt dit soms ook niet helemaal vlekkeloos, maar na een reboot werkt dat wel weer.
Is de modem kapot of ligt het ergens anders aan?
De pc bestaat uit een P2 350 Mhz, draaiend op windows 98 (1e editie), met een Supra express modem, afkomstig uit een compaq.
Hij gebruikt voor zijn werk een al wat oudere laptop (geen idee wat er inzit) met windows 98, geloof ik. Hij maakt via de telefoonlijn verbinding met een server op kantoor en kan daarop wel gewoon internetten, al werkt dit soms ook niet helemaal vlekkeloos, maar na een reboot werkt dat wel weer.
Is de modem kapot of ligt het ergens anders aan?