ik wil dus een evap blokje maken hiermee bedoel ik een verdamp blokje voor direct-die maar nu zijn er verschillende mogelijkheden om die te maken, ik heb geen cnc frees tot mijn beschikking, nu hoorde ik dat de evap blokje van een prom hol is, als ik nu een blokje messing(ik kan niet aan grote blokken koper komen) neem en daarin met een frees een holte maak, 3 of 4 cm doorsnede.
omdat messing niet zo goed de warmte zal geleiden soldeer ik er een koperen kapje op(klein plaatje) deze komt dan op de cpu te zitten. het messing gedeelte zal toch geisoleerd worden.
wat ik ook kan doen, een blokje alu, daarover kan ik ook beschikken hierin een holte frezen en daarop een blokje koper, met een pakking en lijm ertussen en dan met flink wat schroeven het koper tegen het alu drukken, maar is dit wel 100% dicht, ik heb mijn ideeen op tekening maar kan het nu niet hier zo laten zien.
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, ik wil hiermee een oplossing vinden.
en misschien dat jullie, jullie ideeen voor zo'n blokje ook hier te laten zien, een apparte topic over evap blokjes dus.
alvast bedankt
omdat messing niet zo goed de warmte zal geleiden soldeer ik er een koperen kapje op(klein plaatje) deze komt dan op de cpu te zitten. het messing gedeelte zal toch geisoleerd worden.
wat ik ook kan doen, een blokje alu, daarover kan ik ook beschikken hierin een holte frezen en daarop een blokje koper, met een pakking en lijm ertussen en dan met flink wat schroeven het koper tegen het alu drukken, maar is dit wel 100% dicht, ik heb mijn ideeen op tekening maar kan het nu niet hier zo laten zien.
ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, ik wil hiermee een oplossing vinden.
en misschien dat jullie, jullie ideeen voor zo'n blokje ook hier te laten zien, een apparte topic over evap blokjes dus.
alvast bedankt
Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!