Toon posts:

[SplintercellPT(PC)]error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
allow allemaal

ik heb een probleem met splintercell nl.: als ik singelplayer en multyplayer opstart krijg ik een foutmelding dat er een cd/dvd emulator aan heb staan en dat ik die moet uitzetten maar HOE ZET JE ZO'N DING UIT??!!
ik heb SCPT ook bij iemand anders geinstalleerd maar toen gaf ie een andere melding en op de site van SC staat ook niets 8)7 en op google is ook nog niets te vinden

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 17:30

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me dat je iets als Daemon tools hebt draaien ofzo of een andere mount-tool. Gewoon een programma dat je zelf geinstalleerd hebt.. Lijkt me dan wel dat je zelf weet hoe het aan/uit moet :P

Installeer iig ook even de 1.1 patch als je die nog niet had.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Als je Daemon Tools hebt dan is het zelfs nodig dat je 'm uninstalleerd, want alleen uitzetten is niet genoeg. Is een beetje gare beveiliging van Ubi Soft om te voorkomen dat je een illegale versie gebruikt...

The devil is in the details.

Verwijderd

Gewoon ff een nocd patch installen en de zaak is opgelost. Anders moet je ook clonedvd, clonecd en nero image uninstallen en das een andere zaak.

>:)

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb geen deamon tool ofzo maar wel clonecd zal die ff verwijderen

Verwijderd

Topicstarter
en ow eerst kon ik geen dvds kijke toen had ik windvd geinstalleerd en toen wou het wel, is dat misschien de emulator (<==heb ik al verwijdert)

Verwijderd

Topicstarter
en nu geeft ie elke keer als ik opstart een fout 8)7 8)7 8)7 :'( :'( :'(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Wat voor een fout? ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
zo'n fout van windows zelf en ik heb um al opniew geinstalleerd en hij blijft die fout geven

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten het is al gelukt
eerst dus clonecd verwijdert en blindwrite geinstalleerd en toen een nocd crack en hij doe ut
Pagina: 1