Toon posts:

Problemen met het installeren van Norton Antivirus 2004.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey beste mensen,

Ik heb hier op de pc van me vriendin norton antivirus 2004 willen installeren.
Alleen ik heb een heel vage probleem.
Hij installeerd wel en alles,alleen als ik hem wil openen om een scan te laten maken,dan doet hij het niet.
Ik heb hem meerdere keren geporbeerd te installeren.

Op deze pc zat eerst al een norton antivirus.
Die heb ik gewoon via Confuguratiescherm verwijderd.
Dat ging foutloos,alleen snap nu niet waarom die Norton Antivirus 2004 het niet wilt doen.

Weet iemand hier een oplossing voor?
Of heeft iemand met dit probleem ervaring.
Hoor het graag.

Specs.
Intel 2,4Ghz
512 Mb
DFI NS80-EA
Windows Xp Home.

Verwijderd

ff de norton clean reg halen bij symantec :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat vinden? :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 15:02
Via www.Symantec.com en dan search doen: [url=http://service1.symantec.com/SUPPORT/nunt.nsf/8e4d888f4373bb0485256951004d887d/74afb945dd7e96f285256ad1006c64ac?OpenDocument&src=bar_sch_nam]How to uninstall Norton Utilities for Windows 2000/XP/url]
en dit: klik!

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik allemaal al gedaan.
Maar het werkt nog steeds niet nzo.. :'(

Verwijderd

Ik had presies het zelfde probleem dat als ik op de icoon van NaV op de systray klikte,
dat er dan niets gebeurde ....
Ik heb norton weer verwijdert en de installatie bestanden van NaV op de harddisk gezet zodat ik hem vanaf de harddisk kon instaleren , nadien werkte Nav bij mij Oke

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 19:58
hebben jullie oudere versies er goed vanaf gekelderd?
is het een originele cd?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• unimatrix zero
  • Laatst online: 31-08 19:24
volgens mij is de eerdere versie van norton antivirus niet helemaal gedeinstalleerd bij jou, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, na installatie van een nieuwe versie kon ik norton antivirus niet openen. ik denk dat er nog restanten van de eerdere versie van het programma bij jou op de pc staan, dit veroorzaakt waarschijnlijk conflicten.

even zoeken op symantec.com naar hoe je handmatig norton antivirus kunt verwijderen; de oude en de nieuwe versie

• stevenP
  • Laatst online: 31-08 19:58
unimatrix zero schreef op 24 april 2004 @ 18:17:
volgens mij is de eerdere versie van norton antivirus niet helemaal gedeinstalleerd bij jou, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, na installatie van een nieuwe versie kon ik norton antivirus niet openen. ik denk dat er nog restanten van de eerdere versie van het programma bij jou op de pc staan, dit veroorzaakt waarschijnlijk conflicten.

even zoeken op symantec.com naar hoe je handmatig norton antivirus kunt verwijderen; de oude en de nieuwe versie
ja inderdaad, heb ik ook goed mee lopen hufteren!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ja heb je de ouder versie eraf gegooid? of heb je nog een andere antivirus niet goed verwijderd.. dat kan ook de reden zijn

• unimatrix zero
  • Laatst online: 31-08 19:24
ik ben een beetje anti norton geworden, altijd problemen mee.
norton internet security (met antivirus) heeft als nadeel dat het het systeem ontzettend vertraagd.

ben nu overgestapt op kaspersky antivirus, en als firewall zonealarm.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is het een legale versie? Want ik had een illegale versie (om hem te proberen alvorens ik hem zou willen kopen natuurlijk O-) ), die ik probleemloos geinstalleerd had. Alleen toen kreeg ik een nieuwe notebook (waarbij mijn HD in werd overgezet) en toen werkte Norton niet meer. Ik kon hem ook niet meer opnieuw installen, hij bleef maar zeuren om een nieuwe key... Als je hem dus al een keer geinstalled hebt, en je moet hem opnieuw installen dan lukt dat niet. Ook niet als je alle symantec/norton verwijzingen uit je registry weghaalt.
Pagina: 1