Monogeluid uit frontspeakers

Pagina: 1
Acties:

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een Logitech Z-640 en een Audigy 2. Hiervoor heb ik de kx drivers geinstalleerd ipv de orginele creative drivers omdat deze gewoon veel beter geluid geven. Het probleem is alleen dat ik bij alle testprogramma''s die ik gebruik, uit de speakers linksvoor en rechtsvoor hetzelfde geluid krijg. Dit is ook merkbaar bij films. Als het programma dus aangeeft dat er uit de speaker linksvoor geluid moet komen dan komen dus uit beide frontspeakers geluid ipv alleen linksvoor. Dit geldt ook voor rechtsvoor. De centerspeaker en de achterspeakers werken goed.

Heeft iemand ervaring of een oplossing voor dit probleem?

Verwijderd

HGJ schreef op 23 april 2004 @ 22:30:
.... 0omdat deze gewoon veel beter geluid geven.....
en in welke zin is dit geluid dan gewoon beter?

Verwijderd

had je al door dat front en back speakers onder KX fysiek verwisseld moeten worden?
staat ergens duidelijk beschreven

• HGJ
  • Niet online
had je al door dat front en back speakers onder KX fysiek verwisseld moeten worden?
staat ergens duidelijk beschreven
Ja, dat heb ik ook gedaan maar dat is het probleem niet. Het gaat erom dat de frontspeakers monogeluid geven ipv stereogeluid.

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 19:18

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Als je winxp heb ga dan ff naar
config scherm => Geluid => luidspeaker instellingen => geavanceerd
daar kan je het aantal speakers instellen misschien dat het daar aan ligt want ik had dat ook met films :)

anders ff je audigy 2 updaten..

• HGJ
  • Niet online
config scherm => Geluid => luidspeaker instellingen => geavanceerd
daar kan je het aantal speakers instellen misschien dat het daar aan ligt want ik had dat ook met films
Heb ik al naar gekeken en dat staat gewoon op 5.1, verder heb ik de laatste kx drivers.

• HGJ
  • Niet online
Ik heb het al gefixt. Ik heb verlengkabels gebruikt die waarschijnlijk niet helemaal 100% werken. Ik heb er een vervangen en nu werkt het weer perfect.
Pagina: 1