[Elitegroup Desknote A531] Is het iets?

Pagina: 1
Acties:

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03:04
Ik kwam dit tegen op internet. Het is niet zo'n duur laptopie, wel is ie nieuw. Er zit niet veel bijzonders op, misschien alleen die 11mbit/s wifi-netwerkkaart. Toch lijkt me het een leuk laptopje, ook al is het maar een 1-gieghertz apparaat. Ik heb er nu geen geld voor, kben ook nog maar 15, maar als je ergens naar toe gaat, dan heb je zo je eigen computer bij je, en een wifi kaart is altijd leuk als je een accespoint tegen komt. Misschien iets om met sinterklaas+kerst+verjaardag+eigen bijbetaling te vragen. Wat denken jullie van deze laptop?

_@/'

• DeSire
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
ik denk dat waarneer je voor een low budget laptop gaat, dit misschien wel een leuke laptop voor je is:

Laptops / Acer Aspire 1355ALC, XP 2600+, 256MB, 30GB, Combo, 15"TFT, WXP Home (pricewatch: Acer Aspire 1355ALC (XP 2600+; 256MB; 30GB; combo; 15"TFT; WXP Home)) dies dus minimaal 816 euro atm.
Zeker niet gek voor die prijs denk ik, deze laptop heeft een o.a ook een 15 inch scherm dat toch wel zo fijn is.. en natuurlijk een best goede cpu (2600+).

Het ligt er natuurlijk aan waarvoor je je laptop nou eigelijk gebruikt, als je weinig gamed of iig niet veel verwacht op grafisch gebied is deze prijsklasse ook wel goed denk ik. Als je wat meer gamed ect ect op je laptop ben je zo 1300 euro voor een laptop kwijt.

Hier kan je zelf een beetje goed orienteren op de prijzen: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/68

succes met zoeken naar een laptopje :D

[ Voor 55% gewijzigd door DeSire op 23-04-2004 22:45 ]

• Steephh
Gamen was ik überhaupt niet van plan. Die Acer van jou die is niet zo duur misschien is dat wel iets. Ik moet nu gaan slapen dus ik ga weer typ morgen de rest wel.

_@/'

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet wel dat de laptops van grote bedrijven als asus, acer en dell door ECS (Elitegroup) geproduceerd worden (niet ontworpen) dus echt troep zal het niet zijn.

• Steephh
Dat is volgens mij ook wel vaker, zo heb ik al eens gelezen, over nec en plextor dat het exact dezelfde dvd+ brander was.

_@/'