Toon posts:

isdn op een 486???

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk een isdn aansluiting in combi
met een 486 te gebruiken? ik wil binnen kort een nwe pc gaan kopen, maar nu alvast gebruik maken van de voordelen van isdn. ik heb nog een pci slot vrij.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Dit mag geen probleem zijn als je een besturings systeem gebruikt die de isdn kaart ondersteunt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Volgens mij werkt het alleen met een ISA of een externe modem dan, want PCI moet dat cpumatig en dat trekt je cpu niet. Moet dan waarschijnlijk een MMX proc zijn.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik heb een jaar lang prima kunnen internetten met een Teles ISA (KPN) zooi kaart en een 486 DX4 100 mhz. met 32 mb RAM. Met IE 4, en niet te idiote sites gaat het best aardig.

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat je voor PCI een MMX proc nodig hebt is echt bullshit! Je moet gewoon een 486 Moederbord hebben die PCi ondersteund en dan werkt het gewoon ook vrolijk met een 486'je (en nu niet komen met die 486 PCI borden bestaan niet, want ik heb hier zo'n bordje in m'n server'tje zitten met daarin twee pci netwerkkaarten en dat werkt ech wel goed!

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het kan maar helaas niet met elke PCI ISDN kaart.

1) De PCI-ISDN Kaart moet van het active type zijn (DUUR !)

2) toch een ISA kaart en wat anders eruit gooien

3) een externe ISDN adapter op een com-poort

Het gaat in ider geval erg goed met de Teles 16.3 BRi (PTT) dus als je daar nog aan kan komen ...

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:17
Dat is dus echt geen bullshit, want de meeste PCI kaarten zijn zoals hierboven staat soft..(blaat blaat).. kaarten of zo en die laten het de processor doen en die hebben vaak MMX nodig. Dus AUB scheld me niet uit en zeker niet als je het zelf niet weet. Iig zou ik als ik jou was voor een externe gaan. Die werken altijd, handig te installeren en kosten ongeveer 100-150 piek. ISA is denk ik nogal moeilijk te vinden. En PCI die wel werkt is moeilijk te vinden. Je moet dan gewoon op de doos kijken wat de minimum systeemeisen zijn. (een netwerkkaart is wat anders dan een isdn-kaart)

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Pagina: 1