hoi
ik heb vandaag op mn stage een nieuwe videokaart gekocht
het gaat om de ASUS Radeon 9600XT
ik kwam vanmiddag thuis en wou hem natuurlijk meteen testen
toen ik hem inhad gebouw en ik opstarte naar windows had ik gewoon beeld (ik had toen nog niet de videokaart drivers geinstaleerd) toen ik de videokaart drivers had geinstaleerd en had gereboot kreeg ik in windows xp geen beeld, in dos en in de bios wel gewoon, maar als xp geladen is valt mn monitor gewoon uit
ik heb windows xp er al opnieuw op gezet en dit hielp helaas ook niet
ik heb nu in veilige modus de videokaart uitgeschakeld, en het gekke is hij ziet er 2 (een secundairy en een primairie) en nog gekker is dat hij zegt datie in een PCI slot zit terwijl het een AGP kaart is
ik heb hiervan even een screenshot gemaakt: http://members.home.nl/soulflytribe/screenshot.JPG
dit zit er allemaal in mijn pc:
Moederbord: Asus a7n8x-x
Geheugen: 256 MB DDR geheugen op 133 mhz
Videokaart: Asus Radeon 9600XT 128 DDR
Besturingssysteem: Windows XP Profesional
ik heb vandaag op mn stage een nieuwe videokaart gekocht
het gaat om de ASUS Radeon 9600XT
ik kwam vanmiddag thuis en wou hem natuurlijk meteen testen
toen ik hem inhad gebouw en ik opstarte naar windows had ik gewoon beeld (ik had toen nog niet de videokaart drivers geinstaleerd) toen ik de videokaart drivers had geinstaleerd en had gereboot kreeg ik in windows xp geen beeld, in dos en in de bios wel gewoon, maar als xp geladen is valt mn monitor gewoon uit
ik heb windows xp er al opnieuw op gezet en dit hielp helaas ook niet
ik heb nu in veilige modus de videokaart uitgeschakeld, en het gekke is hij ziet er 2 (een secundairy en een primairie) en nog gekker is dat hij zegt datie in een PCI slot zit terwijl het een AGP kaart is
ik heb hiervan even een screenshot gemaakt: http://members.home.nl/soulflytribe/screenshot.JPG
dit zit er allemaal in mijn pc:
Moederbord: Asus a7n8x-x
Geheugen: 256 MB DDR geheugen op 133 mhz
Videokaart: Asus Radeon 9600XT 128 DDR
Besturingssysteem: Windows XP Profesional
[ Voor 4% gewijzigd door megatronic op 23-04-2004 21:55 ]