Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
** Edit / Disclaimer: De door mij hier genoemde firmware is alpha stage. Voor wie niet avontuurlijk is ingesteld beter wachten op de final release:
This firmware is an Alpha version that means it is not the final formal version. There may be many bugs that have not been found yet. There will be also improvements of functions and options to beta version.
/edit

Ik wilde hier even melden dat de nieuwe firmware 1.26aUMS voor de IFP-7xx/8xx uit is. Deze ondersteunt de spelers eindelijk in 'mass storage device' mode. Dwz dat je speler meteen als externe removable disk wordt herkend, zonder extra software te hoeven installeren.

iriver support

[ Voor 45% gewijzigd door Henk007 op 01-10-2004 16:02 ]

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

ik heb sinds gisteren de iRiver iFP-795 maar vroeg me af OF en zo ja, HOE ik bestanden kan verwijderen op de speler zelf
hij bevalt verder prima, maar als ik iets op wil nemen, maar ik heb geen ruimte meer....

Verwijderd

Heeft Iriver nog iets in de planning om een 5gb speler uit te brengen zoals een ipod mini, rio carbon etc?
Ze hadden eerst wel die ronde schijf, komt daar een opvolger voor?

• OmeRobbie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:42
Henk007 schreef op 01 oktober 2004 @ 15:57:
** Edit / Disclaimer: De door mij hier genoemde firmware is alpha stage. Voor wie niet avontuurlijk is ingesteld beter wachten op de final release:

[...]

/edit

Ik wilde hier even melden dat de nieuwe firmware 1.26aUMS voor de IFP-7xx/8xx uit is. Deze ondersteunt de spelers eindelijk in 'mass storage device' mode. Dwz dat je speler meteen als externe removable disk wordt herkend, zonder extra software te hoeven installeren.

iriver support
Ik heb sinds een paar dagen de IFP 890... speciaal gekocht voor het opnemen van mijn oude cassettebandjes en LP's. Direct de 1.26UMS erop gezet. Aye... de iriver music manager is nu niet meer te gebruiken... opnemen kan tot 96 kbps, te weinig dus...

Ik ga nu proberen het terug te zetten... maar is wel lastig.

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
Tozzman schreef op 30 oktober 2004 @ 12:27:
ik heb sinds gisteren de iRiver iFP-795 maar vroeg me af OF en zo ja, HOE ik bestanden kan verwijderen op de speler zelf
hij bevalt verder prima, maar als ik iets op wil nemen, maar ik heb geen ruimte meer....
Daar zijn een aantal manieren voor afhankelijk van de firmware:

* Manager firmware: kun je alleen met iRiver manager dingen erop zetten
- Via de manager kun je ook dingen verwijderen

* UMS (USB Mass Storage): Windows ziet hem als externe schijf:
- Gewoon via de verkenner verwijderen

- Universele manier (vogens mij): zorg dat de speler GEEN nummer afspeelt, ga naar het bestand dat je weg wil hebben en klik op de rechter knop van de 3 knopjes die bovenop zitten. Dit werkt althans bij mijn iRiver iFP 390-T.
Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:20:
Heeft Iriver nog iets in de planning om een 5gb speler uit te brengen zoals een ipod mini, rio carbon etc?
Ze hadden eerst wel die ronde schijf, komt daar een opvolger voor?
Ik denk het niet, maarja, zeker weten doe je natuurlijk nooit. Misschien willen ze idd wel zoiets maken nadat ze gezien hebben hoe populair de iPod mini was?
OmeRobbie schreef op 05 november 2004 @ 22:54:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen de IFP 890... speciaal gekocht voor het opnemen van mijn oude cassettebandjes en LP's. Direct de 1.26UMS erop gezet. Aye... de iriver music manager is nu niet meer te gebruiken... opnemen kan tot 96 kbps, te weinig dus...

Ik ga nu proberen het terug te zetten... maar is wel lastig.
Download de goede firmware, zet deze in de ROOT van de speler via de verkenner. Dus stel je speler staat op station H:\, dan moet het firmware bestand daar direct in, en niet in een subdirectory. Maar, als je de firmware al een keer hebt veranderd, dan zou het toch helemaal niet moeilijk moeten zijn..?

[ Voor 42% gewijzigd door Hercul3s op 06-11-2004 17:24 ]

• Henk007
Inmiddels heeft iriver versie 1.26 UMS beta uitgebracht voor de IFP-8**/IFP-9** series. Let op deze versie is alleen voor de USB 2.0 modellen, dus niet voor de 128 MB USB 1.1 modellen (780 en 880).

iriver support

[ Voor 3% gewijzigd door Henk007 op 15-11-2004 13:59 ]

Verwijderd

Mijn ifp799 heeft kuren. Op sommige momenten valt ie spontaan uit. Ook met de nieuwste (UMS) firmware gebeurt dit.

Gisteren ging ie een aantal keren achter elkaar direct uit als ik m aanzette.

Iemand hetzelfde probleem meegemaakt? zou dit aan de firmware kunnen liggen?

Verwijderd

1.5 gb muvo 2 heb je voor 149 euro. Ik vind deze dingen dus absoluut prijzig, en geluidskwaliteit is iig niet beter en ook niet slechter.

Het ziet er alleen wat beter uit

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Muvo2 heeft geen line-in aansluiting. Dat is voor mij bijvoorbeeld een groot gemis.
Ik heb laatst iRiver iFP-790 gekocht en daar ben ik erg blij mee.

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ik heb net de nieuwste firmware (V1.26b) voor de iFP-795 geprobeerd, maar hij zet niet alle files over via explorer. Hij laat ook een bestand staan van zo'n 200MB die ik niet kan verwijderen. Ook bleef hij maar uitgaan als ik hem aanzette.
Ik heb maar snel weer V1.26a erop gezet

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 14:53:
1.5 gb muvo 2 heb je voor 149 euro. Ik vind deze dingen dus absoluut prijzig, en geluidskwaliteit is iig niet beter en ook niet slechter.

Het ziet er alleen wat beter uit
Is toch ook niet vergelijkbaar.

Je hebt gewoon flash, harddisk, cd.
cd is nu wel afgevallen ivm kleine harddisks en de prijs daarvan, tussen flash en harddisk zit nog teveel verschil om te vergelijken.

Ik krijg kippevel van die zware dingen met beroerde batterijduur die je bij de meeste niet kunt omwisselen.

Donderdag komt hopelijk mijn 512mb (ifp795 :? ) binnen met dank aan de top garantie van Dixons _/-\o_
Mijn ifp 190 128mb :? was stuk en kreeg mijn geld terug om iets anders te pakken, is de 512mb net afgeprijst naar 200 euro 8) 90 eurotjes erbij.

• Henk007
Tozzman schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:14:
ik heb net de nieuwste firmware (V1.26b) voor de iFP-795 geprobeerd, maar hij zet niet alle files over via explorer. Hij laat ook een bestand staan van zo'n 200MB die ik niet kan verwijderen. Ook bleef hij maar uitgaan als ik hem aanzette.
Ik heb maar snel weer V1.26a erop gezet
iRiver heeft helaas pech/is helaas onzorvuldig geweest met deze nieuwe firmware. Ze hebben 1.26b alweer teruggetrokken van de support site. Volgende week komt een bugfixed versie uit, hopen we dan maar ;)
Dear iFP-700/800 Series Users

Due to data corruption and minor bugs on the firmware V1.26b, we will replace them to the bugs fixed firmwares around next week.

We are very sorry for confusion and any inconvenience.

Thank you.
iriver

• tozzke

tozzke

aka tozzert

das fijn om te horen, niet dat ik dus de enige was met die problemen :)

Verwijderd

[
Ryan3041981 schreef op zaterdag 18 september 2004 @ 12:48:
Hooi, ik heb de iFP795 welke hetzelfde als de 800 serie schijnt te zijn alleen het uiterlijk

niet

1) Het enige echte minpunt dat ik (tot nog toe) vind is de signaal ruisverhouding van 96 dB.

Als je in een hele stille omgeving zit en je hebt een rustig nummer met stille passage's dan

kun je dit horen (met oordopjes).
Hallo,

ik heb ook onlangs een ifp-795 gekocht en ik had ook last van geruis. Ik vraag mij eigenlijk af in hoeverre dit wel normaal is. Telkens wanneer ik de speler aanzette was er een heel irritant constant geruis te horen wat te vergelijken valt met het geruis van een oude walkman. Dit geruis werd op den duur erger en erger (of dit nu psychisch is of fysisch laat ik achterwege :) ). Hierna ging ik op zoek naar informatie. Let wel ik ben technisch niet zo vernuft dus ik weet niet in hoeverre dat geruis normaal was of is. Na even zoeken kwam ik onder andere op het Iriver forum terecht. Tot mijn grote verbazing is dit fenomeen bekend als 'White Noise'. Dit wordt omschreven als 'A random noise that contains an equal amount of energy per frequency band' (dit even terzijde). Vele consumenten hebben/ hadden er last van, wat Iriver erkende, stuurden hun Ifp terug, kregen een vervanger. Sommige vervangers hadden dit geruis niet meer anderen wel...
Bij mij blijft dit dus constant, volume verlagen of verhogen (zonder muziek te spelen) heeft geen effect op het volume van dit geruis. Ik moet bij rustige muziek mijn volume boven de 15 houden, aangezien ik anders last heb van het geruis. Inderdaad het is slechts in eenstille omgeving te horen, en het kan muggezifterig overkomen maar het is heel irritant voor mij. Daarbij, voor die prijs mag je wel iets verwachten nietwaar? Ik heb verschillende hoofdtelefoons geprobeerd, dit echter zonder resultaat. Ik heb vergeleken met mijn oude Iriver en mijn broer zijn Ibead. Beiden hadden dit probleem niet en beiden hebben een S/N Ratio van 90dB. Dan maar Iriver gecontacteerd met de klacht en het serienummer, dit hadden ze te melden:

Dear iRiver User,

Thank you for your email. We are sorry to cause you any inconvenience. Your player is seemed as a fault unit that normal players have no such noise. Therefore, please contact your own dealer for replacement.If you have further enquiries, please feel free to contact us again.

Regards
Leo

Dit heb ik dan ook gedaan, en wacht nu op resultaat. Heeft er iemand ook deze ervaringen gehad? Voor de volledigheid meld ik er nog even bij dat ik mijn speler eind september had ontvangen en er firmware v1.15 opzat. Nogmaals het kan muggezifterig overkomen, maar het was echt irritant en ik kan maar proberen hé,

groetjes
Thomas

bronnen:

http://www.iriver.com/com...x=16549&top_title=Keyword

http://www.iriver.com/com...x=15443&top_title=Keyword

(er zijn nog meer topics over dit probleem, dit kun je gemakkelijk zoeken op het Iriver-forum)

http://www.xonio.com/forum/thread.html?bwthreadid=674755

http://www.soundtrack-wor...hwarz-_341/mp3player.html

Er was ook nog een bron die meldde dat de mensen in Duitsland die last hadden van white noise mochten naar een speciale opgezette hotline bellen om een vervanger te vragen, maar deze ben ik jammergenoeg kwijt

edit: hier is de link: http://www.zdnet.de/news/...1021c,00.htm?PROCESS=show

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 08:31 ]

• Henk007
Inmiddels is er alweer een nieuwe firmware uitgebracht (1.28beta) voor de ifp-7**/8**.
iriver support

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ik draai deze firmware al een dag of 2, maar ik kan niet echt verschillen ontdekken tussen 1.26a en 1.28b (1.26a was de eerste firmware waarmee de iriver als UMS device te gebruiken was). Maar die 1.26a hadden ze ook verwijderd nadat de laatste update (1.26b) niet correct bleek te zijn

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
het irritante is, ik heb de firmware van mn 795 geupdate.
nu herkent winthoos hem als een verwisslebare schijf, maar de iriver manager herkent hem niet meer :(

ik kan dus de firmware niet meer iupdaten etc....

firmware 1.28 b, en de iriver manager 3.16, hoe fix ik dit ?

• tozzke

tozzke

aka tozzert

vage schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:45:
het irritante is, ik heb de firmware van mn 795 geupdate.
nu herkent winthoos hem als een verwisslebare schijf, maar de iriver manager herkent hem niet meer :(

ik kan dus de firmware niet meer iupdaten etc....

firmware 1.28 b, en de iriver manager 3.16, hoe fix ik dit ?
zet het hex bestand op de speler en ga dan in het menu naar "firmware upgrade"

voilá

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
gaaf, dank je!

maarre om het zeker te weten dat ik niet gek ben, zijn er anderen die dit ook hebben, ik vondt die manager wel grappig om te gebruiken

• tozzke

tozzke

aka tozzert

het is óf UMS óf met de manager, beide kan (¿nog?) niet

Verwijderd

Ik heb mijn ifp 795 binnen maar ik schrik me rot van de usb 2 snelheid.
Hoe snel zetten jullie het ding vol?

Ik moet het nog timen maar 1 cd van 100mb ofzo sta ik gewoon iets van een paar minuten te wachten :r

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:14

MaDLiVe

.-Observer-.

^je weet wel zeker dat je usb poorten 2.0 zijn :/ Dat hoort namelijk vele malen sneller te gaan.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

MaDLiVe schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:03:
^je weet wel zeker dat je usb poorten 2.0 zijn :/ Dat hoort namelijk vele malen sneller te gaan.
ja, mijn externe schijf doet 30 seconder met 1 divx.
Ik hoorde al dat het trager zou gaan dus ik rekende max. op 1 minuut voor 512mb maar dit is te gek :(

Misschien dat ik iets moet omschakelen :?

edit:

ok ik heb gegevens, ik heb er meteen de nieuwste ums firmware opgezet, via windows benaderen dus.
Zo goed als volladen 512mb duurde
-19 minuten 8)7

1 firmware lager gepakt dat gaat via de software benaderen.
- ongeveer 5.5 minuten

Toen weer de nieuwste erop misschien had ik de verkeerde te pakken wat ik betwijfel.
- minuut of 8 :(

Hoe snel zetten jullie het spul erop :?
Ik vind dit toch wel ERG langzaam en erger me hieraan.
Flash heeft toch niet de negatieve eigenschap dat het niet sneller kan???

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 02:40 ]

• tozzke

tozzke

aka tozzert

bij mij gaat het inderdaad lang niet met de volle 480mbit/s, welke usb2.0 zou moeten kunnen halen. om hem vol te zetten ben ik zo'n 8-10 minuten kwijt denk ik (zegt mijn gevoel, nooit geklokt)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 00:13:
[...]

ja, mijn externe schijf doet 30 seconder met 1 divx.
Ik hoorde al dat het trager zou gaan dus ik rekende max. op 1 minuut voor 512mb maar dit is te gek :(

Misschien dat ik iets moet omschakelen :?

edit:

ok ik heb gegevens, ik heb er meteen de nieuwste ums firmware opgezet, via windows benaderen dus.
Zo goed als volladen 512mb duurde
-19 minuten 8)7

1 firmware lager gepakt dat gaat via de software benaderen.
- ongeveer 5.5 minuten

Toen weer de nieuwste erop misschien had ik de verkeerde te pakken wat ik betwijfel.
- minuut of 8 :(

Hoe snel zetten jullie het spul erop :?
Ik vind dit toch wel ERG langzaam en erger me hieraan.
Flash heeft toch niet de negatieve eigenschap dat het niet sneller kan???
Heb je wel goede usb 2.0 drivers of service pack 1/2 opstaan? Flash moet zeker veel sneller kunnen, 2min ofzo voor 700mb. (are een usbstick, maar een flash mp3 speler moet het toch ook kunnen.)
Edit: Je hebt al een externe harde schijf die snel werkt niet gezien |:( . Dan zullen de drivers wel goed zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door pisart op 12-12-2004 08:50 ]

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 15:33
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 22:50:
Ik heb mijn ifp 795 binnen maar ik schrik me rot van de usb 2 snelheid.
Hoe snel zetten jullie het ding vol?

Ik moet het nog timen maar 1 cd van 100mb ofzo sta ik gewoon iets van een paar minuten te wachten :r
De transfer speeds van de iRiver iFp 700&800 series zijn allemaal beneden de pijl.
Wat in principe schandalig is, het zijn immer USB 2.0 compatible players.

Hier een quote uit de review van de Iaudio U2
Seeing that the iAUDIO U2 supports the USB 2.0 standard, copying data to and from the player is a breeze. Transferring files to the player works at 2.45 MB/s and copying files off the player is slightly faster at 3.0 MB/s.

An important point to remember is that even though players might be advertised as USB 2.0 compliant, they by no means transfer at the same speeds. The iAUDIO U2s transfer rate is roughly 60% faster than that of the iRiver iFp 700&800 series, even though these players are also USB 2.0 (
Een simpel reken sommetje laat dus zien dat je met de iRiver iFp 700&800 series ongeveer 0.40*2.45 = 0,98 MB/s moet halen

[ Voor 14% gewijzigd door sunturion op 12-12-2004 13:28 ]

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sunturion schreef op zondag 12 december 2004 @ 10:31:
[...]

De transfer speeds van de iRiver iFp 700&800 series zijn allemaal beneden de pijl.
Wat in principe schandalig is, het zijn immer USB 2.0 compatible players.

Hier een quote uit de review van de Iaudio U2

[...]

Een simpel reken sommetje laat dus zien dat je met de iRiver iFp 700&800 series ongeveer 0.60*2.45 = 1,47 MB/s moet halen
Volgens mij komt dit omdat flash geheugen minder snel te beschrijven is als een hdd

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

_RoD_ schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:34:
[...]

Volgens mij komt dit omdat flash geheugen minder snel te beschrijven is als een hdd
Iaudio U2 is ook een flashspeler :)

• tozzke

tozzke

aka tozzert

het is een bekend probleem inderdaad met deze serie, de UMS firmware is ook nog eens een stukje trager dan de iriver manager firmware (stond bij de vorige firmwareupdate 1.26b)

dit zal wellicht in de toekomst nog wel verholpen worden

• RoD
  • Niet online

RoD

Ojjorz schreef op zondag 12 december 2004 @ 11:58:
[...]

Iaudio U2 is ook een flashspeler :)
Ja, deze maakt dus ook geen volledig gebruik van USB 2.0 ;)

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

_RoD_ schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:26:
[...]

Ja, deze maakt dus ook geen volledig gebruik van USB 2.0 ;)
Maar alsnog 60% sneller, hoe verklaar je die dan ;)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ojjorz schreef op zondag 12 december 2004 @ 15:49:
[...]

Maar alsnog 60% sneller, hoe verklaar je die dan ;)
niet :D dat zal wel aan de merken zelf liggen.
Wat wel duidelijk is dat mijn Gmini 400 wel 4-5x zo snel is met file transfers als flash spelers :)

Verwijderd

Ok hij is dus niet stuk, ik twijfel wel of ik hem nu zal terugbrengen :(
Ik vind het wel superonhandig, ik snap niet waarom ze zoiets uit de fabriek laten komen.
Het is toch duidelijk niet erg fantastisch maar wel groot usb2 hyperspeed of zo iets erop opzetten :r

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ze zullen er alles aan doen om die snelheid omhoog te krikken (iRiver kennende)

er komt met enige regelmaat een firmwareupdate uit, dus wellicht dat in een van de volgende de snelheid een behoorlijk eind omhoog gaat

en zoals ik al zei..... als het je niet bevalt met de UMS firmware... dan gebruik je toch de firmware waarbij je de software van iRiver nodig hebt??..... die is schijnbaar wel wat sneller

Verwijderd

Tozzman schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:38:
ze zullen er alles aan doen om die snelheid omhoog te krikken (iRiver kennende)

er komt met enige regelmaat een firmwareupdate uit, dus wellicht dat in een van de volgende de snelheid een behoorlijk eind omhoog gaat

en zoals ik al zei..... als het je niet bevalt met de UMS firmware... dan gebruik je toch de firmware waarbij je de software van iRiver nodig hebt??..... die is schijnbaar wel wat sneller
Ik HAAT software, daarom koos ik voor deze want met mijn vorige iriver ging het prima.
Veel sneller gaat de software ook niet, dat spul moet er gewoon in 1 minuut opstaan, zelfs 30 seconden zou moeten kunnen.
Het model is al vrij oud, doet mij wel twijfelen of iriver dit nog gaat fixen.
Ik vind het al belachelijk dat ze het zo bij de introductie hebben laten zitten :|

Verwijderd

ik kan een iriver ifp-1090 256 MB kopen voor 117,81 euro
dat is zowaar 40 euro goedkoper dan bij Alternate Computer Verstand Nederland en zelfs 100 euro goedkoper dan de rest 8)
Dit kan ik dan toch niet laten liggen eh :*)

• sunturion
Om eve consistent met de topic titel te blijven, een link naar Iriver's nieuwe producten.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:36:
ik kan een iriver ifp-1090 256 MB kopen voor 117,81 euro
dat is zowaar 40 euro goedkoper dan bij Alternate Computer Verstand Nederland en zelfs 100 euro goedkoper dan de rest 8)
Dit kan ik dan toch niet laten liggen eh :*)
Kunnen wij dat ook?

Verwijderd

tuurlijk , bij dunnet computers ;)

• Henk007
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:23:
[...]

tuurlijk , bij dunnet computers ;)
Je hebt gelijk!
Ik dacht eigenlijk dat we daar de Pricewatch voor hadden, maar het blijkt dat je zelf alles met de hand moet controleren :(

Van de dunnet.nl site:
135925 IRIVER IFP 1090 256MB BLACK MP3 / FM EUR 99,00
verzendkosten EUR 12,00
Uit de pricewatch:
Dunnet € 296,31 € 12,- 3011 RT 01-10

Verwijderd

ik kijk eerst naar de pricewatch , daarna eens naar prijsvergelijk en dan controleer ik alles nog eens handmatig . Zo kom je vaak goedkopere prijzen tegen :)

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Op dit moment (24 december 04 voor mensen die te lui zijn om dat even boven de lezen), is mijn persoonlijke ideale keuze:

Iriver 799 (Design spreek mij meer aan, omdat deze iets kleiner en lichter is. En ik weet dat je dat verschil in gewicht niet kan voelen) + Sony EX71 dopjes. Ik heb zelf op het moment de 390.

Het grote voordeel van de 799 (en 899) vind ik met name de speelduur van 40 uur, wat ECHT wel verschil uitmaakt. Tevens is het geluid (ouput) iets verbeterd. En natuurlijk dat deze 1024 mb is en mijn huidige 390 'slechts' 256.

Goede dopjes kan ik ook zeker aanraden. mx is wel leuk, maar als je de ex71 hebt gehoord wil je niet meer anders, echt een wereld van verschil!

Iemand misschien interesse in mijn oude 390? ;) Zend maar een mailtje..

Maarten..

[ Voor 16% gewijzigd door Maarten L op 24-12-2004 00:19 ]

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

kan mij iemand vertellen waarom ik een iriver ifp-790 ipv 890 zou moeten kopen?
want buiten het uiterlijk is er toch geen verschil denk ik? :?

• sunturion
Jawel, ten eerste is de 890 iets zwaarder en heb uit reviews gelezen dat bij de 890 het klepje voor de USB ingang niet goed is gemaakt.
Als ik dus tussen deze 2 moest kiezen zou ik gaan voor de IFP-790.

• Maarten L
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:10:
Lol, lees jij wel? :) Zet ik net allemaal te vertellen.. :) Tsk ;)

www.maartenlangelo.nl

• Maarten L
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:10:
Lol, lees jij wel? :) Zat ik net allemaal te vertellen.. :) Tsk ;)

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

Als het goed is krijg ik maandag met 890 spelertje binnen, en wil gelijk aan de slag ( upgraden firmware ) maar wat ik ff niet snap is:

het is toch handiger om UMS firmware te gebruiken tegenover de gewone 1.25 firmware ?
Zo niet, wat zijn dan wel de voordelen van de 1.25 firmware tegenvover de UMS firmware sinds mij het toch makkelijker lijkt om je spelerje te zien als massive storage device.

thnx in advance

• tozzke

tozzke

aka tozzert

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:50:
Als het goed is krijg ik maandag met 890 spelertje binnen, en wil gelijk aan de slag ( upgraden firmware ) maar wat ik ff niet snap is:

het is toch handiger om UMS firmware te gebruiken tegenover de gewone 1.25 firmware ?
Zo niet, wat zijn dan wel de voordelen van de 1.25 firmware tegenvover de UMS firmware sinds mij het toch makkelijker lijkt om je spelerje te zien als massive storage device.

thnx in advance
Tozzman schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:38:
[...knip...]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 16:50:

thnx in advance
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar volgens mij kun je met ums firmware de radiozenders geen naam geven. Wat ik wel weet is dat met ums, muziek overzetten wat langzamer gaat, maar met usb 2.0 maakt dat eigenlijk niet veel meer uit.

Verwijderd

ik ga mijn ifp-890 1 van de komende dagen kopen ;)

Verwijderd

iemand trouwens de nieuwe uit de 700 serie gezien?
een mp3-speler die waterproof is :D

"Introducing the H2O Audio SV i700, the first fully waterproof MP3 player accessory. Designed specifically for the award-winning iRiver iFP-700 series flash-memory music players, it allows watersports enthusiasts to enhance their experience with music while participating in sports such as wakeboarding, surfing, swimming, snowboarding and waterskiing. Coming Soon "

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:17:
ik ga mijn ifp-890 1 van de komende dagen kopen ;)
maar dan vraag ik mezelf weer af :
is het de moeite om die ifp-890 te kopen ipv de ifp-190 tc (die 10 euro goedkoper is)
wat is het verschil tussen de 100-series en de 800-series?

Verwijderd

toch maar de ifp-890 genomen _/-\o_

Verwijderd

en en en als je em hebt kun je dan ff posten hoe hij is?
ik ga die nl. ook kopen maar twijvel tussen de 880 (met 128 mb maar verder hetzelfde)
en de N200 of V200 van creative.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 19:51:
en en en als je em hebt kun je dan ff posten hoe hij is?
ik ga die nl. ook kopen maar twijvel tussen de 880 (met 128 mb maar verder hetzelfde)
en de N200 of V200 van creative.
zal ik doen ,
ik verwacht hem morgen of (waarschijnlijk) donderdag te hebben.
spannend :9~

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Waarom heeft niemand het over de echte nieuwe producten van Iriver, zoals de nieuwe H10 speler?

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:55

NoTimeRemains

I know

ik had een topic gemaakt maar niemand reageerd... btje raar :? maar goed

This is the Way.

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Inderdaad, belooft namelijk wel iets moois te worden. Als hij de functies van de H120 kan combineren met wat nieuwe gadgets zoals een kleurenscherm, FLAC-support, gapless playback en meer, dan belooft het één van de beste DAP's van 2005 te worden. Nu loopt iedereen nog te zeuren over de flashspelers die inmiddels al bijna een jaar geleden uitkwamen... NOFI

Verwijderd

ik heb em vandaag gekrege :*)

hij ziet er echt prachtig uit.
Kwaliteit van de FM-tuner is ook schitterend _/-\o_
Net ook eens een stukje opgenomen van de tuner , en ook dat was geweldig
de equalizer heb ik nog niet uitgeprobeerd , dat zal voor later zijn ;)

voorlopig nog geen enkel probleem gevonden
Het is zijn centen waart hoor :)

• Henk007
De UMS 1.28 final firmware is uit. iriver support

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 13:39
Ikzelf heb de IFP 899.

Ben er zeer tevreden mee.. maar de eerste 2 knopjes (Play/Stop en A-B) maken een raar "oink / verend geluid" terwijl het 3e (identieke) knopje normaal 'klikt'.

Hebben meer mensen dit ondervonden?

Verwijderd

Ik heb vorige week een iriver 795 besteld, maar kreeg vandaag een mailtje dat deze niet langer leverbaar meer is (mp3spelers.nl), ook bij mp3man staat hij al enige tijd op niet voorradig, weet iemand hoe en wat?

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-11 19:50
Ik krijg vandaag of morgen de IFP 995, ik kan wel een review maken, mits daar behoefte aan is?
Pagina: 1 2 Laatste