[XP] uitgestelde schijfbewerking mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-03 19:53

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Hey Tweakers,

k heb de laatste tijd wat problemen met een HDDtje van mij, het gaat om een Maxtor 40 GB schijf, tijdje terug was hij al vaag bestanden aan het vern*uken en daarna mappen om aan het zetten in bestanden.. =-S
Dit deed hij alleen op school (waar ik hem als primair gebruik) onder Win 2000.
K raakte al mijn bestanden kwijt dus heb ik een Low Level Format uitgevoerd, omdat volgens leraar en ook enigen van jullie de HDD zijn laatste rondes aan het maken was en dit misschien nog zou helpen, na Low level format Win 2K weer geinstalld en hij liep weer redelijk...
maar thuis waar hij als extra HDD in mijn systeem aanwezig is (het is een removable HDD in een bracket) kreeg ik eerst bij het booten in XP steeds zo'n leuk geel wolkje bij m'n klok met de melding "uitgestelde schijfbewerking mislukt"... en dan noemde hij een of ander vaag bestand met een bestandsnaam met allerlij tekens, &?*@#%^en dergelijke (steeds een ander "bestand"), heel vaag.... maar dit was alleen bij het booten en ik dacht in de eerste instantie: Boeiend....
maar ik krijg deze melding nu véééééééél vaker, nu zo ongeveer wel één keer per tien minuten :?

K heb een beetje rondgeneust hiero maar niet veel kunnen vinden dat mij kon helpen, de HDD hangt gewoon aan een 80 aderige IDE kabel, hij hangt standaard als master op een 3e IDE kanaal (PCI IDE RAID controller), maar ook als ik hem aan een normaal IDE kanaal hang krijg ik steeds deze melding :?

heben jullie enig idee wat er mee kan zijn of is hij toch echt zijn laatste rondes aan het maken?? ;(

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 23-04-2004 20:18 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram