Toon posts:

medion hub md 6152

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe hub gekocht en op mijn pc aangesloten, alleen tot mijn verbazing vraagt hij om een driver. (winME) Heeft er iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen of hoe ik dit oplos.

THX

• toktokcity
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-02 07:29
grappig, bij winXP moest mijn pc ook eerst wat installeren, dit kon die overigens wel meteen. Had eigenlijk verwacht dat het alleen een soort split techniek was en dat er verder weinig voor nodig was.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 19:25:
Ik heb een nieuwe hub gekocht en op mijn pc aangesloten, alleen tot mijn verbazing vraagt hij om een driver. (winME) Heeft er iemand enig idee waar ik die vandaan kan halen of hoe ik dit oplos.

THX
Als het goed is heb je er een CD bij gekregen. Zo niet, dan staat in de handleiding vast wel het adres van de website van de fabrikant.

* AtleX gaat er vanuit dat het een USB hub betreft.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad een usb hub. Zonder CD en zo zonder verdere aanwijzingen/uitleg.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 20:00:
Is inderdaad een usb hub. Zonder CD en zo zonder verdere aanwijzingen/uitleg.
Grrmbl, de site van Medion geeft bij elke zoek-actie "niets gevonden" terug. Op internet is er ook niets over deze hub te vinden. Misschien dat je even met de Medion klantenservice kan bellen? In de topics over de PC's die ze weleens aanbieden staat dat de helpdesk wel redelijk goed is.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

* Kickjuh * (sorry is al lang geleden)

weet iemand hier inmiddels al wat meer over?
Pagina: 1