[TFT] Zijn deze wat E-YAMA 17JN1 / BenQ FP767 Vers.2?

Pagina: 1
Acties:

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-06 14:35
Ik kan echt maar heel weinig info over deze schermen vinden. (geen reviews) Er zal vast wel iemand op dit forum zijn die één van deze schermen heeft. Zou die iemand dan zijn ervaring met één van deze schermen willen delen? (Vooral omtrent het spelen van games) Mocht je andere suggesties weten van onder de €400,- dan hoor ik het graag. Ik heb de grote TFT threads al doorzocht, maar die schermen zijn me gewoon te duur.

Thanx voor de info,
MrX_Cuci

P.S. Ik heb beide schermen gezien en was er wel over te spreken. Beetje moeilijk om Unreal of zoiets te testen in de winkel, dus vandaar de vraag over het gamen. (Nee, ik wil geen CRT meer :D)

[ Voor 18% gewijzigd door MrX_Cuci op 23-04-2004 19:23 ]

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ik heb geen BenQ FP767 v2 maar een 12ms en dat scherm is ideaal om mee te gamen :)
weet alleen niet of er een groot prijs verschil tussen die 2 versies

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
taz3d_nl schreef op 23 april 2004 @ 20:50:
ik heb geen BenQ FP767 v2 maar een 12ms en dat scherm is ideaal om mee te gamen :)
weet alleen niet of er een groot prijs verschil tussen die 2 versies
[off]
De BenQ FP767 v2 is helemaal geen 12ms, die is 16ms.
http://www.benq.nl/Produc...t=386&page=specifications

De BenQ FP767 12ms is 12 ms :)
http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=401
[/off]

De schermen (iiyama en benq) zijn volgens mij qua prestatie hetzelfde. Ik zou dus de mooist vormgegeven kiezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Black_Adder op 24-04-2004 10:38 ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08

LopeZ

Too much is never enough

Let op E-Yama is wat anders dan iiyama. E-Yama is low budget troep, iiyama is een stuk hoogstaander. Ik zou dus zeker voor de Benq gaan.

• MrX_Cuci
LopeZ schreef op 24 april 2004 @ 10:51:
Let op E-Yama is wat anders dan iiyama. E-Yama is low budget troep, iiyama is een stuk hoogstaander. Ik zou dus zeker voor de Benq gaan.
Ze worden wel degelijk in de Ilyama fabrieken gemaakt, dus ik vraag me af of dit ook wel echt troep is. Iemand die daar helderheid over kan scheppen?

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:05
E-Yama zou zijn of was een budget afdeling van IIlyama. Maar die hebben nu ruzie met E-Yama en is allemaal hoop gezeik. Ilyama zegt nu ook dat ze totaal geen verband met elkaar hebben. En daardoor is er ook een probleem met de fabrieksgarantie aangezien E-Yama Ilyama daarvoor aanwijst en Ilyama weer E-Yama.

Kijk eens voor een LG (zeer goede ervaringen mee).

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
E-Yama zou zijn of was een budget afdeling van IIlyama.
Kleine correctie: het is Iiyama. Dus geen Ilyama of Iiilyama of wat dan ook. Ik weet het, het is een vreemde naam, maar voor de search is het wel zo handig alstie goed gespeld wordt ;)

Een tijd geleden was er over de E-yama (voorzover mij bekend hebben ze maar één type scherm gemaakt) en de verwantschap met Iiyama een klein topic, misschien brengt dat iets meer helderheid: Wat hebben iiyama en e-yama met elkaar te maken?

• MrX_Cuci
ZaeK schreef op 24 april 2004 @ 12:22:
Kijk eens voor een LG (zeer goede ervaringen mee).
Ik ben vandaag toch maar weer eens gaan kijken voor wat schermen en wat schets mijn verbazing LG 17 1720B zeer mooi scherm en heel mooi beeld. Hoe gaat het scherm met games om.....iemand?

Bedankt voor de info alvast.
Pagina: 1