[XGI Dual Chipset] Goede prestaties?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-08 08:01
Ik kwam zonet een grafische kaart tegen op een website, met 2 chipsets. Dit is de website. Nu vraag ik mij af of zo een kaart goede prestaties heeft, en of je aan die 2 chipsets ook echt iets hebt. Wie heeft er misschien zo een kaart en heeft er benchmarks van? Misschien dat wanneer er 2 dvi poorten erop zitten, je makkelijker op 2 schermen kan werken? :?

_@/'

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

Misschien dat Zelf zoeken naar reviews een optie is?

• Steephh
Ben ik al aant doen. ;)

EDIT: dit is een review van een verglijkbare kaart

Blijkbaar zijn ze nog niet echt super, maar als je niet zoveel gamed, zou het dan veel uitmaken? Misschien dat het wel beter werkt als je 2 monitoren aansluit, maar ja, ik vraag dus ook naar ervaringen van mensen die deze kaart hebben.

[ Voor 89% gewijzigd door Steephh op 23-04-2004 19:13 . Reden: ff wat toevoegen ]

_@/'

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

als ik naar de prestaite en prijs kijk zou ik toch voor de radeon kiezen: goedkoper en een stuk beter

• Steephh
Ja, dat denk ik eigenlijk toch ook wel. Misschien over een tijdje is XGI wat beter. Ach ja, misschien iets voor in 2005, als ze dan nog bestaan.

_@/'

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kom op zeg, er zijn tig reviews te vinden over de XGI Volari 8 - algemene strekking: interessant, maar prijs/kwaliteit is niet best en de drivers kunnen ook een stuk beter. Voortaan meer zelfwerkzaamheid, OK

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.