Toon posts:

Problemen Office na update service pack 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even geprobeerd mijn office xp te updaten naar Service Pack 3, maar na het gedownload te hebben (en na het mislukken v/d installatie, omdat de cd-rom (kopie) geen geldig installatiebestand bevat) kan ik geen Excel meer opstarten.

Al de overige Office XP programma's werken nog prima, alleen Microsoft Excel kan ik niet meer openen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 22:26

Kappie

Tell me your secrets...

Is het een kopie of een originele cdrom. Lijkt erop dat de cd corrupt is. Probeer eens een reinstall van SR3 of de gehele Office

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Topicstarter
Kappie schreef op 23 april 2004 @ 18:47:
Is het een kopie of een originele cdrom. Lijkt erop dat de cd corrupt is. Probeer eens een reinstall van SR3 of de gehele Office
Het is een kopie.

Is er niet een mogelijkheid om hier een crack te gebruiken??

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 22:26

Kappie

Tell me your secrets...

Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 19:09:
[...]

Het is een kopie.

Is er niet een mogelijkheid om hier een crack te gebruiken??
Geen idee, dan zul je je in de duistere wereld van de cracksites moeten begeven. Het is van MS bekend dat gekraakte versies van hun software fouten kunnen gaan geven bij updates.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.