Toon posts:

!!!Vastloper!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
help help help :D

Ik draai WinMe op een -amd Duron 700 Abit kt7-Raid TNT2 128PCI audio-. Als ik een spel heb gespeeld en wil WinMe afsluiten krijg ik blauw scherm en zegt die systeem beschermings fout en ik moet de pc vervolgens opnieuw opstarten anders doet ie niets meer. Hoe kan dit komen? bijvoorbaat dank.
+BAS+ :?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 19:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Oplossing:
Verwijder WinME. :(

Installeer Win98SE. :z

Probeer het nog een keer. :+

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Via 4in1 drivers wel geinstalleerd ?

www.viatech.com

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 20:29

WarPuppy

Electronic Technology

Ohh...wat jammer voor je, volgens mij moet je eens wat mensen of vrienden (geen vriendin)uit de buurt vragen. :D

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07
Ik heb dit ook eens gehad.
De enige oplossing is echt Format C:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

WinME is echt bout!

Ik heb het 2 dagen gebruikt, tjee wat een bugs.... :(

Whatever.

Verwijderd

Ik heb WinME na 2 dagen er weer af gegooid en er vervolgens weer opgezet. Toen deed ie het heel goed. Win98 is echt bagger. ik kan niet goed afsluiten (jaja ik weet het shutdownfix) en restarten gaat ook vaak mis. Bovendien start ME letterlijk 6x zo snel op als 98SE 30 seconden i.p.v. 3 minuten en bovendien loopt ME (build 3000) noch stabieler ook. het enige wat ik mis is Good old DOS

Enige optie is Format c: (gebruik wel een bootdisk anders lukt het niet :)). ik heb het idd ook moeten doen. Doe je één keer iets fout dan ligt meteen ME overhoop :(

Verwijderd

Kan het zijn dat je een GeForce2MX heb of een moederboard met intel chipset drivers, want ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad. Er blijkt een fout in WinMe te zitten en daarvoor is een speciale patch uitgebracht, maar ik weet helaas niet meer waar ik die gevonden heb...

Maar WinME loopt gewoon perfect bij mij nu, en regelmatig windows updaten, helpt ook weleens... *D
Pagina: 1