[t.net Filemirror] Error downloading file *serverdudes*

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
http://files.tweakers.net/KazaaLite/klitekpp243n.exe

oa deze file geeft mij de volgende error:
Warning: main(/www/htdocs/inc/config.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /www/htdocs/files/index.php on line 11

Fatal error: main(): Failed opening required '/www/htdocs/inc/config.inc.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/htdocs/files/index.php on line 11
Ik weet niet of het alleen bij deze file zo is (Zo snel even geen andere door t.net gehoste files gevonden)...mischien is het dus wel specifiek aan deze file gebonden.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik denk dat dit een algemene fout is:

deze doet het namelijk ook niet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Even titelfixje gedaan, denk dat een db/serveradmin hier naar zal moeten kijken ;)

LinkedIn
Instagram

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dat er files missen komt door de hd crash van een 2tal weken geleden. Alleen zou je een andere error moeten krijgen, maar blijkbaar mist die /www/htdocs/inc/config.inc.php en alleen kees weet waar die vandaan moeten komen vrees ik :+
Ennuh Remy ? Wat hebben db dudes met de fisieke files te maken ?
Dit is puur serverdudes werk ;)
* moto-moi sloopt 'db' uit de titel

Anyways, hij geeft nu de juiste foutmelding :)
En aangezien ik zo 1-2-3 ook niet weet waar ik klite vandaan moet halen, zal deze dus wel ff een foutmelding blijven geven :+

[ Voor 19% gewijzigd door moto-moi op 23-04-2004 21:17 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

En aangezien ik zo 1-2-3 ook niet weet waar ik klite vandaan moet halen
http://www.starosta.iglu.cz/klite.php :?