Toon posts:

DVI geen signaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gegevens
Beeldscherm: LG - L1910B
Grafische kaart: GeForce FX5200

Probleem
Zodra ik mijn monitor gebruik wil laten maken van de DVI mogelijkheid van mijn grafische kaart blijft het beeld zwart.

Situatie
Op dit moment heb ik van monitor naar videoplank 2 kabels lopen, zowel de D-SUB als de DVI zijn aangesloten. In de nVidia tool heb ik geselecteerd: 1 beeldscherm / analoog. Als ik de beeld-instellingen op 'kloon' zet en op het scherm op 'source' druk zodat hij DVI wil gebruiken blijft het scherm zwart. Ook als ik kies voor 1 beeldscherm / digitaal doet het niks.

Nog niet gedaan
Ik heb nog niet de monitor aan een ander DVI apparaat kunnen hangen en ik heb ook nog niet een andere grafische kaart kunnen gebruiken. Zodra ik die mogelijkheid heb zal ik mijn bevindingen hier posten.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
haal voor de grap je D-DUB kabel los en laat zien wat hij dan zegt. (wel ff pc herstarten tussendoor om alles te bespoedigen).

[ Voor 31% gewijzigd door MissingDog op 23-04-2004 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
MissingDog schreef op 23 april 2004 @ 16:36:
haal voor de grap je D-DUB kabel los en laat zien wat hij dan zegt. (wel ff pc herstarten tussendoor om alles te bespoedigen).
Ik zet hem uit en start op met de DVI kabel. Gedurende de complete opstartfase blijft het scherm zwart. Het indrukken van de 'source' knop helpt niet. In windows ging ik naar de nVidia tool en zag wel dat de tool wist dat er geen analoog scherm meer aan zat.
Het lijkt er op dat hij het scherm wel ziet maar er niks mee doet.

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, als de monitor in slaap modus is geweest, moet ik die weer terug krijgen door op SOURCE te drukken. Enkel de muis bewegen zoals bij mijn vorige scherm helpt niet. (8>