[XP] Mapjes een kleurtje geven (a la Macintosh) *

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik vroeg me af, is het mogenlijk om folders/mapjes een kleur te geven behalve de standaard geel.

Dus niet iets met themes ofzo, maar meer dat je on the fly een mapje een kleur kan geven als indicatie van zijn inhoud. Netzoals bij de MAC kan. 'K snap niet dat dat nog niet in windows zit.

specs

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Zoiets kan wel met StyleXP. Met de nieuwste versie kan je iconsets instellen.

StyleXP homepage

[ Voor 27% gewijzigd door Zerora op 23-04-2004 16:20 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
gladiool schreef op 23 april 2004 @ 16:17:
'K snap niet dat dat nog niet in windows zit.
dat zit gewoon in Windows XP hoor...

Map -> Properties -> Customize

en inderdaad kan je daar ook gewoon programma's voor downloaden, zoals StyleXP en IconPackager.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsunami op 23-04-2004 16:28 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Map -> Properties -> Customize; dat moet per map apart ingesteld worden of kan dat sneller?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens de Apple site is deze topictitel niet correct :)

[XP] Mapjes een kleurtje geven (alla MAC) > [XP] Mapjes een kleurtje geven (a la Macintosh)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
:P

het liefst zou ik gewoon een mapje willen selecteren, rechtermuisknop, en dan een kleur kiezen uit een menu. Lekker visueel.

Hey zou dit niet relatief makkelijk zijn om te maken, zo'n simpel progje. Maarja heb wel 0 programeer kennis...

[ Voor 31% gewijzigd door maratropa op 23-04-2004 16:58 ]

specs

Pagina: 1