[Studio 9] Wil niet renderen.

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Ondergetekende zit weer met een leuk probleem.

Ik heb hier studio 9 Upgrade (Ja, legaal ;))
Als ik een project gemaakt hebt en ik wil het op een DVD zetten, dan kan ik de PC dag en nacht laten renderen maar er gebeurt dan niets. Hij blijft op 0.0 MB hangen. Het voortgangs balkje blijft wel bewegen, maar hij doet gewoon niets. Als ik hetzelfde doe alleen dan als Image bestand dan doet ie ook niets.
Studio 8 doet het wel goed.

Ik heb de patches gedownload en helaas helpt het niet?

Weet iemand hier meer vanaf?

Alvast bedankt :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Update :P
Na met Pinnacle aan de telefoon te hebben gehangen adviseerde hij mij om de niuwste drivers (DirectX en videokaart) te installeren. Helaas hielp dit niet. Maar toen ik probeerde een klein stukje film te renderen deed ie het wel. Dus mijn conclusie was dat het bestand ergens iets raars deed wat ik niet heb kunnen ontdekken :?

Kortom:
DirectX nieuwste versie installen.
Nieuwste GPU drivers

:Y) voor de GoT Database :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Netjes dat je dit nog even toevoegd aan je topic; er zijn meer dan genoeg mensen die zoiets laten wegzinken wat weinig toevoegt aan GoT. De volgende die ditzelfde probleem heeft weet nu waar hij het moet zoeken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate