Zucht...............

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Blue Rooster
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-12-2025

Blue Rooster

Blues the healer

Topicstarter
Van dit soort rommel wordt ik dus nie lekker .. :r |:(

De hele handel staat lekker te stampen, maar uploaden hoo maar!!!
Door dit geneuzel weet ik nu al dat ik vanavond druk ben om de handel geupload te krijgen. :O 8)7

DAAR GAAN M'N BEVOCHTEN STATS!! :( ('k hoor iedereen langs komen zoeven) ;( :'(

Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om fatsoenlijk en een beetje snel de handel de deur uit te krijgen (terwijl ik toch voorzien ben van chello-classic. Dit zou ruim genoeg moeten zijn).
Ik zie met afgunst dat anderen kennelijk 'zonder' al te veel moeite wel hun crunches weg krijgen. :| :|

Het is mijn eerst keer dat ik meedoe aan een DC-project, nou ik moet zeggen het is alleen leuk tussen alle updates door. Ik wist niet dat er zoveel tijd (en frustratie agv errors) gaat zitten in het beheren van een paar koetjes.

Blue rooster wordt hier verdrietig van. ;( :'(

:(

PS: ik begrijp dat er uploadscriptjes zijn die los staan/werken van dfGui. Heeft iemand er zoeentje voor me, dan hoef ik niet telkens zelf de upload in de gaten te houden om deze weer opnieuw te starten. (doe ik nu in dfGui)

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-01 12:56
Zie de laatste posts hier.

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

• Blue Rooster
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-12-2025

Blue Rooster

Blues the healer

Topicstarter
Oeps.............verkeerd knopje...........
dit had natuurlijk een post reply moeten zijn.

Sorry!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Check even de DPCH van 22 april. Daar zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem.
Het is een tijdelijk probleem aan de kant van dfGUI. Het lijkt erop dat je voorlopig even het beste je backups kan bewaren....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:31

momania

iPhone 30! Bam!

8)7

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.