we only make way for the man who boldly pushes past us
Cookies must be deleted with the same parameters as they were set with. If the value argument is an empty string (""), and all other arguments match a previous call to setcookie, then the cookie with the specified name will be deleted from the remote client.
Het kan overigens wel zijn dat die cookie pas wordt verwijderd als de client z'n / haar scherm afsluit.
[ Voor 102% gewijzigd door BtM909 op 23-04-2004 14:57 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Op stage werk ik met een Intranet, in zo'n omgeving is het geen enkel probleem omdat je van alle clients de rechten in kaart hebt. Zou leuk zijn als ik een website bezoek die mijn gehele windows map wegvaagt...niet helemaal de bedoeling.
Misschien heb je hier iets aan: http://de3.php.net/manual/en/function.unlink.php
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 14:57 . Reden: typo ]
De applicatie welke ik momenteel (1e release eigen bedrijf,, jihaa!) ontwikkel is ook een intranetapplicatie. Schrijfrechten geen probleem.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 14:56:
Houd je er rekening mee dat je script schrijfrechten moet hebben op de client. Niet alles clients zijn hiervoor geschikt dus zorg ervoor dat je dit controleert.
Op stage werk ik met een Intranet, in zo'n omgeving is het geen enkel probleem omdat je van alle clients de rechten in kaart hebt. Zou leuk zijn als ik een website bezoek die mijn gehele windows map wegvaagt...niet helemaal de bedoeling.
Misschien heb je hier iets aan: http://de3.php.net/manual/en/function.unlink.php
Lees jij je eigen topics weleens door ?WiseGuy! schreef op 23 april 2004 @ 15:06:
Probleem met unlinken is wel dat ik niet weet op welk pad de cookie opgeslagen wordt, aangezien dit een browserinstelling is....
Niet echt een oplossing dus...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 23-04-2004 15:09 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Uiteraard

Het is een intranetapplicatie en er loggen natuurlijk meerdere gebruikers aan, welke allen een andere browserinstelling kunnen hebben....
Ja, dat zou je denken.... Werkt hier dus voor geen meter..NMe84 schreef op 23 april 2004 @ 15:08:
Wat is het probleem aan het veranderen van de expiration time in de huidige tijd-1? Of een lege string? Dat wordt ie toch automatisch verwijderd door de browser?
Ik zal even wat code plaatsen:
1
| setcookie('validate', '',time() -3600,'/','localhost'); |
OW SJIT, ik denk dat ik hem al heb......
domein moet leeg zijn...

Deze wordt toch automatisch verwijderd als je IE afsluit...
Hoe het met andere browsers werkt weet ik niet exact.
Lees dan ook?BtM909 schreef op 23 april 2004 @ 14:55:
http://www.php.net/setcookie
[...]edit:
Het kan overigens wel zijn dat die cookie pas wordt verwijderd als de client z'n / haar scherm afsluit.
WiseGuy! schreef op 23 april 2004 @ 15:09:
[...]
Uiteraard![]()
Het is een intranetapplicatie en er loggen natuurlijk meerdere gebruikers aan, welke allen een andere browserinstelling kunnen hebben....
Notabene de eerste replyBtM909 schreef op 23 april 2004 @ 14:55:
http://www.php.net/setcookie
edit:

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 23-04-2004 15:15 ]