Toon posts:

[win2k] na kopieren files, hangt hij na boot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik heb opgestart met een opstartcdrom (gewoon opstartdiskette maar dan op cdrom) ben ik win2k gaan installeren. Als eerste kopieert hij gewoon de bestanden naar de harde schijf en dit gaat dan ook goed.

Maar als je moet opstarten om de echte setup te beginnen, dan blijft hij hangen bij verifying dmi pool data..

hij doet dan verder niks meer.

(ik was er niet helemaal vanaf het begin bij , maar iemand zag dat er een sorot linux partitie opstond waar helemaal geen linux op stond )

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:42

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zou zeggen: zorg dat je de install dan nog een keer doet en dat je er wel vanaf het begin bij bent ;)

Boot van de installatie cd en kijk even tijdens de setup wat voor partities er allemaal op staan.
Gooi dan gewoon al die partities weg (als ze allemaal weg mogen) en maak een nieuwe aan en installeer daar windows op :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets heb ik ook gedaan..

alle partities verwijderd, opnieuw aangemaakt, geboot, cd 2k erin , kopieren, rebooten en dan hangt hij..

heel irritant.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer eens te booten naar de recovery console, en daar via 'fixboot' en 'fixmbr' je boot systeem goed te zetten?

Mocht dat niets oplossen - tik dan eens een 'oude' DOS disk op de kop (www.bootdisk.com) en zorg er voor dat je 1e partitie als 'Actief' gemarkeerd staat :)