ik moet je even wat vertellen.
Alternate is kut. Ik heb daar geheugen gekocht dat ik (let op!) 3x heb moeten terug sturen waarbij het de eerste keer 7 weken duurde, de 2e keer 5 weken en de 3e keer leverden ze een verkeerd product. Ik heb met een gemiddelde van 13 minuten wachttijd zeker 17 telefoontjes gepleegd en heb 23 emailtjes verstuurd.
Uiteindelijk heb ik zelf uitgezocht wat er met de geheugen modules was.
Alternate is RUK op gebied van service en producten en ook RUK op gebied van technische kennis. Je moet hun toch "slechts" als een verkoopwinkel zien.
Ik had daar de P4C800Deluxe met 2x512MB kingston geheugen besteld en waren nog niet eens in staat mij te vertellen (bij de 2e en 3e keer problemen) dat dit geheugen icm dit moederbord soms niet goed kon samengaan. (ik heb dit natuurlijk zelf uitgezocht)
Daarbij zijn ze ook nog niet eens instaat om, na mijn kwade e-mailtjes en beloftes dat "nu wel alles goed zou gaan" het juiste pakketje te versturen.
Ze weten NIKS over de specificaties van producten en zijn dus ook slecht in troubleshooting.
Uiteindelijk heb ik geeist dat de shit nu echt afgelopen was en dat ik een derde zou inschakelen. Binnen 1 dag kreeg ik het product waar ik om vroeg (niet defect) en daarbij ook nog eens 27 euro korting.
Let ook heel goed op de voorwaardes, die zjn behoorlijk klote. Je bent als klant ZELF verantwoordelijk voor de verzendkosten ten alle tijde, ook als zij jou iets toesturen wat eerst defect was. Als blijkt dat iets kapot is gegaan door je eigenschuld, kom je de testkosten+reparatiekosten zelf te betalen.
Ik ben blij dat ik niet alles gekocht heb daar. Ik geef liever 10 euro meer uit aan een sapphire 9800pro bij de lokale pc boer dan goedkoper bij alternate.
Voor mij nooit meer alternate, dus ik raad je aan dit niet te doen. Je bespaart je een hoop ellende.
[
Voor 71% gewijzigd door
Deathchant op 23-04-2004 15:57
]