Web adressen worden niet opgeslagen in Windows XP en IE?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik werk al zeer lang met windows XP Professional en de ingebouwde Internet Explorer 6, echter nu heb ik gisteren een schone setup gedaan met een geslipstreamde SP2 RC1 build 2096 en toen heb ik de morpheus nForce2 drivers opgezet met de NVIDIA IDE 4.12 & Soundstorm 4.31 drivers er overheen...nu heb ik ook Mcafee Internet Security 6.0 erop staan met alle updates, echter heb nu last van verschillende dingen:
1. Internet Explorer slaat de ingetypte web adressen uit de adres balk niet op (Use Inline Autocomplete staat aan!).
2. als ik op een link druk op een website wil deze niet altijd openen...in outlook expres is dit nog erger en werk GEEN ENKELE link/url die in mail staan.
3 Winamp 5.03 PRO en ALLE andere versie's haperen/geven kliks/plops tijdens het online radio luister (SHOUTCAST) met alle zenders. Dit was ook de reden van mijn vorige installatie om een schone erop te zetten...echter zonder suc6 voor meerdere dagen nu!

Iemand die kan helpen?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Had je dat ook al voordat je de RC1 erop had?
Zo niet, daar heb je een bug report voor. Het blijft tenslotte een RC en kan er nog een bug of wat inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Nee...dat is het vreemde nu juist...lheb enkel problemen vanaf mijn oude setup...nieuw geheugen er bij gezet (MUSHKIN 1GB nu wat echt goed door is...zelfs met prime95) en Mcafee Internet Security 6...

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Dan lijkt het me toch handiger om er weer een nieuwe installatie te maken ZONDER RC1. Doet je OE,IE weer normaal, dan ligt dat aan RC1.
Wat die shoutcast betreft; als je naar de site van 538 gaat en je klikt op luister live (zeg maar internetradio via je browser) hapert ie dan ook?
En staat er in de eigenschappen van je netwerkkaart onder power managament een vinkje bij : allow this computer to turn off this device to safe power?