Toon posts:

[Win XP] MSN Blocken

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik weeer het topic open, ik kom er gewoon niet uit, ik zal het nu duidelijk formulieren... (heb al via de search gezocht, kom er niet verder mee... heb nog wat vragen die niet beantwoord worden via de search)

We hebben hier op school een OLC, hier komen de leerlingen leren, althans dat moeten ze, maar ze gaan de laatste tijd liever msn'en. En dat kan natuurlijk niet in een "open leer centrum".

Via de search van GOT gaven ze aan dat je MSN makkelijk kon blocken via de hostfile, gewoon even de hostfile aanpassen en dan ging het goed... maar helaas het lukt me niet, mijn vraag is dus, wat moet ik precies in de hostfile zetten waardoor je je niet meer met msn kan aanmelden.

Win XP Pro

Hostfile ziet er zo uit hier:

127.0.0.1 localhost
10.1.0.13 zenwsimport

Wat moet ik bij deze hostfile toevoegen om te voorkomen dan men zich aanmeld bij MSN....??? (welke versie dan ook van MSN)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat heb je gevonden met de link die pastapappie.NET je gaf in je vorige topic?

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 23 april 2004 @ 11:41:
Wat heb je gevonden met de link die pastapappie.NET je gaf in je vorige topic?
Over het topic "Msn niet voor zusje 1 2 last" stond er dat je het beste zo'n hostfile kon aanpassen, er staat een voorbeeld in dit topic van hoe!... alleen ik kan er niet wijs uit worden, uit dat voorbeeld.

Duzz daarom vraag ik het hoe het nou precies moet....

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

josverstappen, het is niet de bedoeling dat je na een gesloten topic opnieuw dezelfde vraag gaat stellen.

Zoals je via [u]google[/] kan vinden wordt de hosts file gebruikt om DNS server te overriden. Wat je dus moet doen is de MSN servers opnemen en deze verwijzen naar bijvoorbeeld 127.0.0.1 Dit is met wat onderzoek zelf ook wel te vinden. Hiernaast zou je eens met de netwerkbeheerder kunnen gaan praten om te kijken of je een proxy in kunt richten; of de routerconfiguratie kunt aanpassen zodat alleen poort 80 nog wordt doorgelaten.

[search=msn niet voor zusje]

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 23-04-2004 11:47 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.