Hoi! 
kreeg gister een Packert Bell machine voor mn neus geduwd, ik dacht meteen yeah! feest
maar goed viel mee want dr zit een MSI bordje in en ik heb het systeem werkend gekregen met XP pro zonder recovery zooi 
alleen 1 probleem kom ik niet uit.. als je de stekker uit t stopcontact trekt. ongeacht of het systeem AAN of UIT staat je krijgt hem gewoon NIET meer aan als je de stekker er weer insteekt..
tenzij ik met een paperclip de voeding even overbrug zo dat die even aanslaat en dan wil het systeem WEL weer netjes aan met de Powerknop.
in de bios heb ik ook al Power on On AC power LOSS aan gezet maar dat help echter ook niet,
bios updaten is ook geen optie aangezien ik bij MSI geen NIEUWERE versie kan vinden..
ik weet dat het een Packert Bell is maar dan nog..
iemand een suggestie waar ik het nog kan zoeken?
het is trouwens een XP2000
MSI mobo met Nforce 1! chipset met onboard GF2 MX
40 gb harddiskje
DVD/CDRW combodrive en 256mb ram..
( Search doet t bij mij eens niet? alle search query's leveren 0 HITS op
)
kreeg gister een Packert Bell machine voor mn neus geduwd, ik dacht meteen yeah! feest
alleen 1 probleem kom ik niet uit.. als je de stekker uit t stopcontact trekt. ongeacht of het systeem AAN of UIT staat je krijgt hem gewoon NIET meer aan als je de stekker er weer insteekt..
tenzij ik met een paperclip de voeding even overbrug zo dat die even aanslaat en dan wil het systeem WEL weer netjes aan met de Powerknop.
in de bios heb ik ook al Power on On AC power LOSS aan gezet maar dat help echter ook niet,
bios updaten is ook geen optie aangezien ik bij MSI geen NIEUWERE versie kan vinden..
ik weet dat het een Packert Bell is maar dan nog..
iemand een suggestie waar ik het nog kan zoeken?
het is trouwens een XP2000
MSI mobo met Nforce 1! chipset met onboard GF2 MX
40 gb harddiskje
DVD/CDRW combodrive en 256mb ram..
( Search doet t bij mij eens niet? alle search query's leveren 0 HITS op
[ Voor 4% gewijzigd door SMSfreakie op 23-04-2004 11:17 ]
404 Signature not found