Onlangs een kt7 raid met duron 700 met kast 300W gekocht. In elkaar geknutseld, maar het speakertje doe het niet dat kleintje wat je normaalgesproken hoort zodra je de pc aan zet, en waar je de bios fouten ook uit kunt horen. Op welke pins moet ik deze aansluiten. Heb al diverse combinaties geprobeerd. Thnx
Zat er geen boekje bij dan
daar staat het toch echt HEEL duidelijk in hoor
Verwijderd
heb je al in het boekje gelezen wat erbij zat staat erin pn2 4-5-6-7 dat is dus 4 pootjes van onder en dire vanaf dezijkant van het bord
tip: laat het speakertje eraf want ik heb nog nooit zo'n harde speaker gehoord !
Probeer het stekkertje er eens andersom op te doen... Soms (eigenlijk best wel vaak) gaat dat fout bij de fabrikant....
Insanus sum
Op dinsdag 19 december 2000 09:44 schreef Abu het volgende:
Probeer het stekkertje er eens andersom op te doen... Soms (eigenlijk best wel vaak) gaat dat fout bij de fabrikant....
ik denk , dat het speakertje gewoon stuk is
haal er een uit een oude 486/whatever en zet die erop
doet hij het dan nog nie
kijk dan of er heel toevallig niet een of ander baantje op je mobo bekrast is
haal er een uit een oude 486/whatever en zet die erop
doet hij het dan nog nie
kijk dan of er heel toevallig niet een of ander baantje op je mobo bekrast is
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Het maakt bij mij zeker wel uit hoor, als ik hem er "goed" opzet doet ie het niet en als ik hem omdraai dus welOp dinsdag 19 december 2000 18:16 schreef TB het volgende:
[..]
![]()
Het maakt niet uit hoe je het stekkertje erin doet hoor... Het is toch wisselspanning wat er vanaf komt.
Dat kan niet, als alleen de polen omgewisseld worden, doet ie het nog steeds...Op dinsdag 19 december 2000 20:57 schreef -MAD- het volgende:
[..]
Het maakt bij mij zeker wel uit hoor, als ik hem er "goed" opzet doet ie het niet en als ik hem omdraai dus wel
Bij mij maakt het niets uit.
Ik heb eens het speakertje verkeerd aagesloten op een KT7. De hle boel begon te roken en te stinken. Het snoertje van het speakertje was doorgesmolten en ik heb die speaker er sindsdien niet meer opgezet.
Ook verkeerd aangesloten, maar niet "omgedraaid". De + op de - en andersom, dus gewoon op de poweled aangesloten ofzo...Op woensdag 20 december 2000 13:47 schreef hkersting het volgende:
Ik heb eens het speakertje verkeerd aagesloten op een KT7. De hle boel begon te roken en te stinken. Het snoertje van het speakertje was doorgesmolten en ik heb die speaker er sindsdien niet meer opgezet.
Pagina: 1