Toon posts:

Gigabyte Switch GN-SW005A

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wie kan mij vertellen of deze switch iets is ? Ik zit me rot te zoeken op internet maar er is erg weinig over te vinden. Volgens mij is Gigabyte wel een goed merk maar of deze switch iets is weet ik niet.

Heeft iemand er ervaringen mee ? ik wil hem zo direct gaan halen, maar ik wou eerst zeker weten of het geen weggegooid geld is.

http://tw.giga-byte.com/C...ucts_Switch_GN-SW005A.htm

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 18:18
elke low budget switch is voorzien van dezelfde Realtek / Winbond chipset, je zult er geen buil aan vallen. Ze zijn allemaal voorzien van autosensing 10/100 mbit poortjes, en waarschijnlijk kunnen ze ook nog detecteren of er een gewone of crosslink kabel is aangesloten.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reactie, maar klopt het niet dat er wel degelijk kwaliteits verschil is. Ik hoor bijvoorbeeld veel slechte dingen over Sweex switches.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:37

Cybje

First Post!

Ik heb hier een Sweex switch en het werkt prima. Zelfgeknepen brakke netwerkkabels en realtek kaartjes ... pomp er gewoon 10-11 megabyte/s over. Misschien dat ik met Cisco switches en Intel kaarten 1% hogere performance haal, maar dat boeit niet echt voor thuis.

Probably is die Gigabyte een prima switch. Eventueel koop je anders voor de zekerheid een switch waar wel reviews over te vinden zijn .. die dingen kosten toch allemaal ongeveer hetzelfde.

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Ik heb een goedkope [aantal poorten] poort switch gevonden voor [weinig geld],- Is dat wat ?

En ga alsjeblieft niet af op wat je hoort. Iedereen heeft wel eens problemen met een merk, dat is willekeurig.

Stelregel is dat je krijgt waar je voor betaalt.

Dit topic is gesloten.