Trust Easy Scroll Keyboard met Winamp 5.03

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Hallo ik heb een probleem (ja ik heb de search gebruikt ;) ):

ik heb onlangs m'n pc opnieuw geinstalleerd.
Ik gebruik Winamp om naar muziek te luisteren, en kon voor het opnieuw installeren gewoon de functietoetsen op mijn Trust Easy Scroll Silverline toetsenbord (afspelen/stoppen etc.) gebruiken om Winamp te besturen.

Maar na alles opnieuw geinstalleerd te hebben lukte dit dus niet meer :'( .
In eerste instantie had ik gewoon de nieuwste versie van Winamp (5.03) gedownload, maar heb het daarna ook geprobeerd met de versie die ik eerst gebruikte voor de verse installatie (5.01): dit werkte ook niet.

Met een bepaalde Winamp Plugin (WinaMp_COMMAND) kan ik Winamp wel besturen, maar dan doen mijn functietoetsen het weer niet bij Media Player :( .
En hij deed het eerst toch ook? :?

Wie kan mij hierbij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 21:05
nieuwste drivers/sotware van je toetsenbord geprobeerd?

Learn from yesterday, Life today, Hope for tommorow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Mijn Logitech tobo heeft ook knoppen die WinAmp aansturen,
en hier werken ze ook gewoon op de nieuwste versie

Wat iig altijd al een vereiste is voor mijn WinAmp om alle knoppen werkend te krijgen is dat WinAmp "on top" moet zijn.

Ik heb WinAmp dan ook op "Allways on top" ingesteld, en vervolgens als zo'n klein balkje boven in beeld weggezet

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xino
Chillz schreef op 23 april 2004 @ 10:32:

Wat iig altijd al een vereiste is voor mijn WinAmp om alle knoppen werkend te krijgen is dat WinAmp "on top" moet zijn.

Ik heb WinAmp dan ook op "Allways on top" ingesteld, en vervolgens als zo'n klein balkje boven in beeld weggezet
Dit probleem heb ik ook gehad met me logitech een email naar ze en 2 dagen later was er een patch voor mijn model toetsenbord geregeld dat ik het wel gewoon kon gebruiken. Neem aan dat dat voor trust ook het zelfde is.

[ Voor 3% gewijzigd door Xino op 23-04-2004 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:47
Ik heb gemerkt dat de drivers van creative icm multimedia toetsenbord en winamp ook een probleem geven.
Nou weet ik niet of jij een soundblaster kaart hebt, maar dit zou het probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hmmmz, Winamp heeft toch tegenwoordig een standaard plugin genaamd Global Hotkeys. Werkt het daar instellen niet? Overigens valt het toch aan te raden om Winamp 5.03 te gebruiken, in voorgaande versies van 5.xx en 2.xx zit een exploit, zie ook [rml][ winamp t/m 5.02] veiligheidsrisico[/rml]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xino
pastapappie.NET schreef op 23 april 2004 @ 10:38:
Hmmmz, Winamp heeft toch tegenwoordig een standaard plugin genaamd Global Hotkeys. Werkt het daar instellen niet? Overigens valt het toch aan te raden om Winamp 5.03 te gebruiken, in voorgaande versies van 5.xx en 2.xx zit een exploit, zie ook [rml][ winamp t/m 5.02] veiligheidsrisico[/rml]
De hotkeys werken wel maar waarvoor zou je dan een Multimedia toetsenbord hebben dan wil je toch ook die toetsen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Xino schreef op 23 april 2004 @ 10:39:
[...]

De hotkeys werken wel maar waarvoor zou je dan een Multimedia toetsenbord hebben dan wil je toch ook die toetsen gebruiken.
Wat ik dus bedoelde was dat je die hotkeys kunt instellen op je multimedia keys. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trust is werelds!! zolang ze verstappen steunen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 00:02
Chillz schreef op 23 april 2004 @ 10:32:

Ik heb 'Always on Top' aangezet en nu werken ze!

Allemaal heel erg bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:42
ik heb m in mn taskbar zitten en dan doen ze het ook!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Pagina: 1