met papier mache kun je alles maken!!
Geblaat
Gebruik dan wel de uiterste 2 aders voor het verbinden. Let wel dat je kabel niet te lang wordt anders heb je mischien uiteindelijk een te zwak signaal waardoor er snelheid wordt verloren
[ Voor 191% gewijzigd door UTM op 23-04-2004 10:27 ]
Verwijderd
Ik heb thuis zelf ook een usb modem zitten met beneden een gewone telefoon kabel en boven cat5 kabel dus kan makkelijk
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 10:25 ]
Neen ???
Hij gaat alleen de telefoonkabel naar het modem verlengen...
Uiteraard kan dat met telefoonkabel !
Houdt alleen wel rekening met het feit dat je wat demping kan krijgen, waardoor het signaal minder wordt.
Hoe lang wordt de kabel ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
You're rightlier schreef op 23 april 2004 @ 10:26:
[...]
Neen ???
Houdt alleen wel rekening met het feit dat je wat demping kan krijgen, waardoor het signaal minder wordt.
15 meterlier schreef op 23 april 2004 @ 10:26:
[...]
Neen ???
makkie, mijn kabel is ook zeker 15M en ik heb nergens last van. ik heb xs4all basic, en met een goede host waar ik dus download zit ik gewoon constant op 214kb dus lengte is niet echt intressant.
Vanavond dus kabel door het huis heen gooien *boor pakt*orange.x schreef op 23 april 2004 @ 10:33:
[...]
makkie, mijn kabel is ook zeker 15M en ik heb nergens last van. ik heb xs4all basic, en met een goede host waar ik dus download zit ik gewoon constant op 214kb dus lengte is niet echt intressant.
bedankt allemaal
Dit topic is gesloten.
![]()