LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Welke windowsversie?
Er staat me iets van bij dat ik vroegah (windows 95) eerst nog cd-rom drivers via de config.sys en autoexec.bat moest gebruiken, omdat ie ze anders niet zag.
Ziet ie 'm wel in de hardwarelijst eigenlijk?
Er staat me iets van bij dat ik vroegah (windows 95) eerst nog cd-rom drivers via de config.sys en autoexec.bat moest gebruiken, omdat ie ze anders niet zag.
Ziet ie 'm wel in de hardwarelijst eigenlijk?
Wordt de drive wel herkend bij het opstarten? Gezien de leeftijd van het beestje zou het me niet verbazen dat hij naar de eeuwige jachtvelden verhuisd zou zijn.
Wanbeleid is ook beleid.
Op deze pc staat op het moment windows 98 geinstalleerd. en ook bij apparaat beheer herkent hij deze niet. zou het nu ook nog te maken kunnen hebben met config.sys en autoexec.bat
b.v.d
b.v.d
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Kijk idd eens rond bij de oudere diskettes voor een cd-rom device driver disk
Let dan wel goed op het merk dat je erin hebt hangen
Let dan wel goed op het merk dat je erin hebt hangen
Ja bij het opstarten herkent hij de cd rom speler wel gewoon en in dos herkent hij deze ook gewoon, alleen in windows niet
Ik neem aan dat je dat en ook pak-em-beet [search=98 cdrom niet herkend] al had gedaan;
mijn Windows ziet geen cd-rom `meer`
[rml][ win98] Geen cdrom en writer na via4in1 *[/rml]
[rml][ Win98] Windows ziet 2 CD-ROM's niet (IDE)[/rml]
CD drives verdwenen
etc etc.
Veel tips, misschien een antwoord. Loop ze even langs
mijn Windows ziet geen cd-rom `meer`
[rml][ win98] Geen cdrom en writer na via4in1 *[/rml]
[rml][ Win98] Windows ziet 2 CD-ROM's niet (IDE)[/rml]
CD drives verdwenen
etc etc.
Veel tips, misschien een antwoord. Loop ze even langs
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Bedankt voor jullie hulp allemaal, heb het opgelost door gewoon weg effe de bios te resetten...
Pagina: 1