Handleiding mail op server laten in OE

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Een collega van me vraagt net hoe hij in Outlook Express zijn mail zijn mail kan lezen maar dan wel zo dat de mail op de server blijft staan.

Ik weet dat dit een vrij eenvoudige handeling is in OE, echter ik heb hier op mijn PC geen OE staan waarop ik het kan voordoen. Het is voor mijn collega echter wel nodig dat hij ziet waar hij op moet drukken.

Kan iemand voor me wat screen-shots maken van het pad wat hij moet bewandelen? en hier posten of mij mailen..

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zerveza schreef op 23 april 2004 @ 09:50:

Kan iemand voor me wat screen-shots maken van het pad wat hij moet bewandelen? en hier posten of mij mailen..
Nee...

Als jij het weet, dan kan je hem er toch doorheen praten :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Google:

tada!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zerveza, ik vindt deze vraag een beetje ver gaan. Zoals al is opgemerkt zul je hem er zelf ook doorheen moeten kunnen lopen. Verder is met Google ook al een hoop te vinden; dus gewoon een kwestie van even wat keywords door een zoekmachine jagen. Succes :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.