Toon posts:

Server / Netwerk / Toegangsrechten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Voor een zaak moet er een database bestand gemaakt worden, die door alle medewerkers van het bedrijf toegangelijk moet zijn, zowel medewerkers binnen het bedrijf als medewerkers buiten het bedrijf. Het gaat hierbij dus om het invullen van gegevens vanaf verschillende locaties. En telkens synchroniseren zodat gegevens niet verloren gaan.

Ik dacht aan server die in het bedrijf wordt gezet, en dat mensen dan toegang tot hebben, zowel via internet als lan.

Maar ik heb geen idee wat voor rechten ik toe moet passen en hoe, en hoe kunnen mensen over internet toegang krijgen? Wat voor netwerk wordt het dan?

Zou iemand mij een beetje op weg kunnen helpen?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Huur iemand in die er meer verstand van heeft ;)
Ik denk dat dit iets te complex is om zo maar even uit te leggen. Ik weet dat het met PHP en MySQL kan, dus als je wat tijd over hebt ;)

(btw als je misschien iets specifieker bent dan kunnen mensen misschien software paketten adviseren)

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is voor mij ook alleen om Advies te geven aan die gene. Ik hoef eigenlijk alleen maar te vertellen van het kan zo en je moet dat en dat kopen.
Voor de rest hoef ik niets zelf uit te voeren.

Enige wat ik door moet geven is advies...die ik niet heb :$ ik heb voor deze optie gekozen...maar hoe het in zijn werking gaat heb i kgeen idee.

Verwijderd

Nou, je plant gewoon een server neer met database en front-end. Beveilig het geheel met een login en je bent klaar :)