In /54 staat een groot aantal artikelen waar een hele goede andere categorie voor is. Vergeef me dat ik de preciese link even niet post (het zijn er veel te veel), maar een samenvatting geef:
• alle kabels die beginnen met 'Advance' horen in /72.
• 'Pioneer DEH-' zijn autoradio's. Volgens mij hebben die niks in de PW te zoeken, anders horen ze in /74.
• alle 'Sennheiser' apparatuur, dit zijn headsets. Hoort dit ook in /74?
Wat betreft die kabels: IDE en UTP kabels zijn zo generiek maar worden door veel verschillende fabrikanten gemaakt, is het een idee om de fabrikant daarvan niet te vermelden?
En is het de bedoeling om standaard HP server configuraties in /54 te plempen? Er staan er daar een stuk of 80 van. Waarvan er ook nog een aantal dubbel staan als 'HP Compaq' en 'Compaq'.
• alle kabels die beginnen met 'Advance' horen in /72.
• 'Pioneer DEH-' zijn autoradio's. Volgens mij hebben die niks in de PW te zoeken, anders horen ze in /74.
• alle 'Sennheiser' apparatuur, dit zijn headsets. Hoort dit ook in /74?
Wat betreft die kabels: IDE en UTP kabels zijn zo generiek maar worden door veel verschillende fabrikanten gemaakt, is het een idee om de fabrikant daarvan niet te vermelden?
En is het de bedoeling om standaard HP server configuraties in /54 te plempen? Er staan er daar een stuk of 80 van. Waarvan er ook nog een aantal dubbel staan als 'HP Compaq' en 'Compaq'.
Signatures zijn voor boomers.