Toon posts:

UT Master server slechts enkele servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik het probleem dat als ik de lijst met servers opvraag, dat er slechts enkele servers bij elke gametype staan, normaal staat daar een hele grote lijst maar nu alleen 5 ofzo, zijn er problemen met de master server?

ISP: TweakDSL, maar niet zoveel mensen die dat hebben denk ik..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 08:21 ]

• johanbarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28

johanbarten

Fallout fanatic

ik neem aan dat je UT"1" bedoelt, ik ging gisteren ook nog even kijken hoeveel servers er nog zijn. Het zijn er voortaan niet veel meer. het kan goed kloppen dat er maar een stuk of 5 a 10 zijn. misschien dat door de populariteit van UT2004 het aantal UT servers zijn afgenomen. mischien dat je even kan kijken met all seeying eye of er nog meerdere servers zijn

[ Voor 34% gewijzigd door johanbarten op 23-04-2004 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
johanbarten schreef op 23 april 2004 @ 12:39:
ik neem aan dat je UT"1" bedoelt, ik ging gisteren ook nog even kijken hoeveel servers er nog zijn. Het zijn er voortaan niet veel meer. het kan goed kloppen dat er maar een stuk of 5 a 10 zijn. misschien dat door de populariteit van UT2004 het aantal UT servers zijn afgenomen. mischien dat je even kan kijken met all seeying eye of er nog meerdere servers zijn
Van 3000 na 5 a 10 ? :+

Verwijderd

Topicstarter
Met een andere verbinding krijg ik ook amper servers van de masterserver.

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels een goede oplossing gevonden, http://geordie69.users.btopenworld.com/EavyServerBrowser.zip

Hierdoor laadt de serverlist vele malen sneller dan de standaard serverbrowser.
Toch vraag ik me af waarom de normale server browser bijna geen servers meer geeft..