Ik heb afgelopen woensdag die usb hub van de aldi gekocht. Nu heb ik daar het volgende probleem mee: als ik hem inplug lijkt het te werken (al wilde hij eerst een dirver installeren en dat ging de eerste 3 keer fout; BSOD en directe reboot), maar als ik mijn computer uitzet en weer opnieuw laat booten verschijnt heel kort het Windows XP scherm (met dat blauwe lopende balkje) en dan weer in een flits een BSOD en direct weer reboot.
In de handleiding (als je dat zo mag noemen) staat toch echt duidelijk dat ie direct te gebruiken is en in de diverse "Aldi Lidl etc"-topics heb ik niets kunnen vinden wat er op wijst dat ook anderen dit probleem ervaren.
Ik heb Win XP Professional met SP1 en een USB 2.0 update/fix van Microsoft zelf.
In de handleiding (als je dat zo mag noemen) staat toch echt duidelijk dat ie direct te gebruiken is en in de diverse "Aldi Lidl etc"-topics heb ik niets kunnen vinden wat er op wijst dat ook anderen dit probleem ervaren.
Ik heb Win XP Professional met SP1 en een USB 2.0 update/fix van Microsoft zelf.