[Distributed Folding] hitparade van 22 april Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97085

Als ik het nu allemaal goed begrijp ben je gewoon "fucked" als je nog oude gens had staan en je client heeft zichzelf geupdate? :| Ik krijg (net als iedereen waarsch.) continue de melding dat ie de "previous upload" aan verifieren is en dan kapt ie ermee :(

... Zucht...... Gaat t ooit nog goed komen met Blueprint en hun updates? :?

edit. klees net dat het met de oude client wel zou moeten lukken, heeft iemand nog de oude linux-client?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 97085 op 23-04-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ik ga ook maar even krat -purgepilsje 1 doen. Het is veel te mooi weer om je druk te maken over je output 8)

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-06 16:28
Mijn clients staan nu allemaal op de nieuwe protein te werken. Alleen kan ik bijna niets uploaden, en wat er wel doorheen komt, wordt niet bij mij punten totaal geteld. Kortom gaat lekker! :)

* Ralphie gaat naar huis, en morgen lekker laminaat leggen :P

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PesaH
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-11-2020

PesaH

Holy Cow!

Ik heb gelukkig hier en daar nog wat gennetjes kunnen redden.

Ik ga dan ook maar kratje -purgekrat 1 doen :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Joepie... de oude gens verdwijnen.... hopelijk krijg ik er ook nog puntjes voor terug. :)

Is de inlevertijd nog een beetje opgerekt? Want anders is het nu toch de helft van de punten? En zo hard gaat het uploaden niet... is ie nog wel een paar uurtjes zoet mee.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

4.5 meloenen naar de haaien :+ ik blijf maar lachen denk ik en zoek wat anders.
(neemt een biertje en ga weekenden) proost allemaal :P :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 07:54
door al het gemurw, gekreun en gesteun (:+) vergeten we wel dat DPC een superpaal heeft... Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gif Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gif * MarcyDarcy * Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gif Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gif

Heb enkele computers voorzien van de nieuwe client en op sparen gezet en enkele (al dan niet) tijdelijk op een ander projectje. Maarja mooi weer en gelijk verbleken alle trubbels als sneeuw voor de zon :)

Proost iedereen Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/beer_smiley.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Met de nieuwe client kan ik gewoon flushen. Of de nieuwe punten ook daadwerkelijk geteld worden is ff afwachten...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77335

DF= Denial and failing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

NGS= Nerds Grazen Samen 8)7

:P

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-07 23:18

The_Scarabial

MTB for life!

http://www.free-dc.org/fo...3&perpage=25&pagenumber=2
I simply can't upload anything. Haven't been able to for almost 24 hours. I have all the same problems as everyone else - the common ones at least.

I don't understand the point of the ticketing system. Now we can only upload one generation. Until that has been verified, nothing else gets uploaded. That's a good way to build up an incredible backlog of stored results.

I can see how the ticketing system might work for those who can stay online all the time. However, I think that most people even here in the US do not have DSL or cable and therefore can't stay on all the time. I have dialup and get penalized for staying online for too long. There is no affordable alternative where I live. I can't afford $80 - $150 a month for cable or DSL.

I also sneakernet at home. I have 2 computers, but only one Internet connection. No, I can't afford a router, and that would bring up the affordability of cable/dsl again.
wat ben ik toch blij met mijn mooie adsl lijntje van xs4all :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8455

Marcelloz schreef op 23 april 2004 @ 17:55: ... Enne, CrashNet. Biertje? :9
Zekers ! Uiteraard even afgekoeld, zaken genuanceerd bekeken, scheld-vocabulaire bijgewerkt, en een ijskouwe corona gehad.

Die laatste deed het hem volgens mij ;)

* het feit dat ik ineens mijn gens in punten omgezet zie in jouw stats telde uiteraard ook een beetje mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! B)
Ik kan eindelijk m'n 1500 generatie 58-filesets uploaden!! 8)
Het weggooien van de autoupdate.cfg, service.cfg en distrib-update.bat
bestanden (in je backup dir natuurlijk) zorgen ervoor dat je de vraag krijgt of je de nieuwe client wil downloaden. effe N intikken en de filesets vliegen er weer uit met het babysit script!

Ik zie net dat de server wel weer effe down is "for maintenance", dus nu stopt
'ie er weer mee... ;(
Maar ik weet nu dat het werkt! Ik hoop dat de puntjes nog wel voor vol meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

**Newsflash from Blueprint**

2004/04/23
Structure database was reset
Due to unforseen circumstances we have had to clear the structure database and reset the protein. This has no negative effect on your total points, these have been kept intact. If you are receiving error 910, try removing filelist.txt and start fresh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109360

Alle reakties op de andere sites in aanmerking genomen is het momenteel K*T met peren.
Ga voorlopig maar eens verder met TSC.
Als alle ellende bij DF achter de rug is zie ik wel weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De server is weer up! :)
Nog 700 filesets te uploaden & counting down! :*)
When the going gets though, the though gets going! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69854

Anoniem: 47852 schreef op 23 april 2004 @ 20:12:

2004/04/23
Due to unforseen circumstances we have had to clear the structure database and reset the protein. This has no negative effect on your total points, these have been kept intact. If you are receiving error 910, try removing filelist.txt and start fresh.
is dat effe tof :(
vanochtend 450 sets geupped en plm 300 keer error 910, maar dat zag ik net pas.
backup inmiddels al gedelete dus 300k aan punten weg, daar gaat me 10 meloenen paal
chefb voelt zich ernstig gef#%kt :(

moraal van het verhaal: eerst checken dan purgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
iemand dit al eens gehad:???
Fri Apr 23 13:09:34 2004 ERROR: [000.000] {foldtrajlite2.c, line 4380}
Failed to query status for ticket 192.168.10.108_1082742298_7917
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb dus geen idee wat ik hier aan moet/kan doen. Heb ik een illegale gen verstuurd die er nu voor zorgt dat er nix meer verstuurd kan worden, of heeft de statsserver mijn vorige gen gewoon nog niet gevalideerd??
:/ :/

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Effe een technisch vraagje: Ik heb net effe geprobeerd om van de nieuwe client (131) een upload te doen, maar dan geeft 'ie aan, dat ik niet kan connecten, terwijl tegelijkertijd oude 58-gens als een speer geupload worden.

Komt dit nu omdat de nieuwe client in de netwerk-sfeer iets extra's doet, waardoor de firewall/winrouter vervelend gaat doen?
Ik hoop wel dat er een goede uitleg komt hoe je dit dan moet aanpakken, want
van port-forwarding heb ik nog niet zoveel kaas gegeten.

Weet iemand hier al meer over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69882

De laatste wissel ging het goed, maar nu kan ik nix (ja 1) uploaden van de oude protïene.

Nou zijn het niet zo heel veel puntjes (celly 667) maar toch.

Ik heb net de client opnieuw er op gezet maar een copie van de oude bewaard.
Een stuk of 25 generaties.
Pleur ik ze weg of kan iemand er nog iets mee doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-07 19:40
k dan. Oude 58 gen's die eerst 910 error gaven pakt ie nu wel met punten (volle). :)

[ Voor 25% gewijzigd door D2DM op 23-04-2004 20:56 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Laatst online: 01:38

Jis

Anoniem: 47852 schreef op 23 april 2004 @ 20:12:

2004/04/23
hmm ja maar dat betekent toch dat je al je cached work -wat iedereen nu wel heeft door die netwerkproblemen aan hun zijde - helemaal kwijt bent :? Ze denken er wel lekker makkelijk over bij blueprint, of snap ik het gewoon niet?

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Ik kan mijn bakken nu ff niet zien, maar er wordt iig iets geupload..Ik heb enkel gloedjesnieuwe 131 clients draaien, dus ik hoop dat die door dat geneuzel met de server niet nu allemaal op hun bek zijn gegaan :/

Verder doet ik graag met MarcyDarcy mee!

12 Miljard!!!
Wh000t! }:O

Afbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gifAfbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gifAfbeeldingslocatie: http://www.losalcoholicos.nl/forum/images/smiles/Yeahh.gif

Ik mag deze smiley echt. Past ook goed bij het geluid dat uit mijn boxjes schalt :>

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
D2DM schreef op 23 april 2004 @ 20:50:
k dan. Oude 58 gen's die eerst 910 error gaven pakt ie nu wel met punten (volle). :)
WOOT

kan ik toch nog misschien mijn meloentje terughalen... ben ik ff blij met mijn backup...

ik krijg ieg bij 4 van de 5 series geen 910 errors meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueInk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 12:48
Anoniem: 97085 schreef op 23 april 2004 @ 17:59:
...Ik krijg (net als iedereen waarsch.) continue de melding dat ie de "previous upload" aan verifieren is en dan kapt ie ermee :(
edit. klees net dat het met de oude client wel zou moeten lukken, heeft iemand nog de oude linux-client?
'k Krijg ook die melding. Toch moet het één van mijn kalfjes gelukt zijn om iets door te geven: http://dfstats.homeip.net/dfhistory.php?t=m&id=29221
En zeggen dat er nog e.e.a klaar staat...

'k Gebruik de screensaver... Wat nu? 'k Vrees dat er maar één kreet past: "HEEELP!"

Euhh... OS is Win XP Prof...

[ Voor 7% gewijzigd door BlueInk op 23-04-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104358

Zo, ffies mijn ouwe filesetjes geupped - Afbeeldingslocatie: http://www.frugal-families.com/forums/images/smilies/245.gif - met ouwe clients, nieuwe clients; ach dat boeit toch allemaal niet. Alleen op de mac wat probelemen gehad met dat ge-verify. Dan maar weer een ouwe client uit de kast getrokken, geupped, de 910's genegeerd (gewoon laten uppen tot hij de goeie te pakken krijgt) en voilà: een lekkere kouwe Alfa achterovergeslagen :P

Weet je wat ik merk? de nieuwe client draait veel rapper op de Mac dan de ouwe! Maar op de PC voelt hij even rap aan... :?

Als dat zo is - dat ze de Mac-client eens onder handen genomen hebben, dan hebben we hier bij DPC een probleem: de Benelux draait voor 99% op PC's maar in Amerika en Canada is een Apple véél gewoner; daar zal de verdeling ongeveer 80/20 liggen... In dat geval zal het gewoon iets langer duren voor we FDC zand laten happen >:)

edit:
gwahaha - ikke nummer één in m'n teampje: _/-\o_ mezelf

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 104358 op 23-04-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

If you are receiving error 910, try removing filelist.txt and start fresh.
Ja, lekker makkelijk ja, dan kun je dus naar je punten fluiten als je dat doet, flikker toch op man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
Anoniem: 97085 schreef op 23 april 2004 @ 17:59:
Als ik het nu allemaal goed begrijp ben je gewoon "fucked" als je nog oude gens had staan en je client heeft zichzelf geupdate? :| Ik krijg (net als iedereen waarsch.) continue de melding dat ie de "previous upload" aan verifieren is en dan kapt ie ermee :(

Zo te zien upload het eerste gen en daarna niks meer.
Zie ook http://anteater.blueprint...n/trajstore?globalstats=1
Dat er precies 1600 puntjes zijn gescoord. 8 users met 16 clients met gen1.
Dan heeft DPC een voordeeltje met meeste active users :+

met oude client bedoel je de 58? Geeft wel punten maar niet meer een resultaat in database.

[ Voor 3% gewijzigd door D2DM op 23-04-2004 21:47 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Laatst online: 05-07 19:36
Nou vooruit dan maar :*)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/enthroned/wave.gif
_/-\o_ Jippie 12 Miljard!!!! _/-\o_

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

D2DM schreef op 23 april 2004 @ 20:50:
* Twee Dee gaat even Norton Protected files bekijken :)

Had m'n generaties weggegooid, toch maar even proberen dan nu!

[edit]
nee dus... Ach lekker laten zitten en fijn gaan weekenden! :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door Twee Dee op 23-04-2004 22:25 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97085

Oke dan.... Ik was net ff heel erg pissig op blueprint. Twee volle dagen vouwen naar de kl*ten.....

Maar als ik dan weer lees dat echt iedereen er last van heeft...wordt ik toch weer een klein beetje vrolijk :) Ik kan weer een beetje lachen.

en owja IEDEREEN GEFELICITEERD MET DE MIJLPAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
YES, me meloentje is geflushed :D :D :D en iedereen congrats met de 12 melard milestone :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24927

Mmm, dat was het dan voor mij. Maandag even alles desinstalleren.
4 P4s, 1 Xeon en 1 P3.
Jammer genoeg heb ik geen tijd om iedere maand een halve dag aandacht te besteden aan die clients. Sorry jongens. :(

Jullie mogen wel mijn 60 miljoen houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35894

Anoniem: 24927 schreef op 23 april 2004 @ 23:38:
Mmm, dat was het dan voor mij. Maandag even alles desinstalleren.
4 P4s, 1 Xeon en 1 P3.
Jammer genoeg heb ik geen tijd om iedere maand een halve dag aandacht te besteden aan die clients. Sorry jongens. :(

Jullie mogen wel mijn 60 miljoen houden. ;)
Als je auto-update aan hebt staan hoef je weinig te doen. Het kan alleen zijn dat je ff alles moet purgen, maar dat is 2 mins werk :). Gewoon even afwachten tot maandag dus; alles zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809

Eigenlijk heb ik hetzelfde gevoel. Heb ik het al belachelijk druk :( blijkt dat die stomme df server m'n moeizaam gecreëerde vouwseltjes niet eens weet te waarderen :( , kan ik nog eens alle mogelijke oude (mac, linux en windows) cliënten gaan opzoeken, instaleren, handmatig uploaden er purgen.

En dan reasliseer je je dat er ook nog eens her en der bij vrienden en kennissen nu enkele hd's aan het vol lopen zijn met vouwsels die ik vermoedelijk straks ook zo weg kan mieteren 8)7 .

Dan zie ik bovendien in de stats dat het grootste deel van m'n moeizaam opgestuurde gens vermoedelijk ergens in het grote niets verdwenen zijn, want punten krijg ik er niet bij :? (het zouden er 2,5 milj. moeten zijn :'( ) ....

snel stoppen met die ongein, denk ik dan....

...maar ja, dan zie ik in dezelfde stats dat Mobster verd***** weer boven me staat (zal ik dus toch nog maar even moet doorvouwen |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er meer mensen die onderstaande foutmelding krijgen als je met de nieuwe client probeert te uploaden?

"No response or unable to connect to the internet"

Voor de duidelijkheid: als ik m'n results niet kan uploaden, dan heeft het weinig zin
om nog langer m'n cycles aan DF te spenderen.
Graag reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Laatst online: 01:38

Jis

Met een hoop geknip, plak, zip, unzip, rename en weet ik wat al nie wat meer doet ie via de oude client op dit moment wel gewoon uploaden bij meerdere pc's en net heeft er ook eentje de nieuwe opgehaald en die draait ook gewoon weer...

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852 schreef op 24 april 2004 @ 00:16:
Zijn er meer mensen die onderstaande foutmelding krijgen als je met de nieuwe client probeert te uploaden?

"No response or unable to connect to the internet"

Voor de duidelijkheid: als ik m'n results niet kan uploaden, dan heeft het weinig zin
om nog langer m'n cycles aan DF te spenderen.
Graag reacties!
Nee, deze had ik nog niet gezien 8)7 en wat je er mee moet, weet ik eigenlijk ook niet. Maar, jij krijgt tenminste nog een foutmelding :)
Ik heb enkele clients die het gewoon verdommen om up te loaden. Ze bijven maar bufferen, doen zelfs niets na een fijne purgeuploadlist 9999 en ook niet als je ze verplicht laat verzenden ... en geven geen melding in het error.log :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 86809 op 24-04-2004 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:17
JustDutch schreef op 23 april 2004 @ 17:09:
[...]

* JustDutch voelt zich aangesproken....
Mijn verhaal over de oude client? 8)7
No hard feelings! 8) :)

Ik was vanochtend alleen jouw verhaal aan het lezen en toen kon ik nog bij mn computers komen, dus toen dacht ik "Hey, laten we dat eens proberen!"
Helaas lukte dat niet, maar als ik zo het hele draadje lees lukt het op andere manieren ook niet of nauwelijks... |:(
Dat wordt dus maandag weer alles handmatig doen (als de 131's dan wel geflusht kunnen worden)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86809 schreef op 24 april 2004 @ 00:50:
[...]

Nee, deze had ik nog niet gezien 8)7 en wat je er mee moet, weet ik eigenlijk ook niet. Maar, jij krijgt tenminste nog een foutmelding :)
Ik heb enkele clients die het gewoon verdommen om up te loaden. Ze bijven maar bufferen, doen zelfs niets na een fijne purgeuploadlist 9999 en ook niet als je ze verplicht laat verzenden ... en geven geen melding in het error.log :?
Pfffft, het is weer afzien! De laatste schattingen bij OCW geven aan dat 70% van
alle DF-vouwers het bijltje erbij neergegooid hebben. 8)7

Onder het kopje "Gedeelde smart = halve smart" nog even het volgende:

http://www.ocworkbench.co...t_topic;f=17;t=001399;p=1

De nieuwe client schijnt een probleem te hebben om door je router/firewall
heen te komen. Ligt kennelijk aan de nieuwe verificatie-slag die erin zit, volgens
de pieps bij OCW. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
Imo:
Je kan pas (weer) een gen sturen als de server van hun een ticket geeft dat ie de vorige gen goed heeft verwerkt. Is dat ticket er niet wordt verbinding verbroken en kun je verder vouwen. Het snel verbreken zodat je kan doorvouwen en niet lang wacht op een timeout is een mogelijk voordeel.

Ticket server mag wel wat rapper bonnetjes uitschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D2DM schreef op 24 april 2004 @ 01:04:
[...]

[...]

Ticket server mag wel wat rapper bonnetjes uitschrijven.
Dat is wel te hopen... anders kunnen we die leuke MF's wel vergeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47852 schreef op 24 april 2004 @ 00:59:
[...]

...

De nieuwe client schijnt een probleem te hebben om door je router/firewall
heen te komen. Ligt kennelijk aan de nieuwe verificatie-slag die erin zit, volgens
de pieps bij OCW. :z
:? In mijn geval niet, denk ik toch. Een dual proc - 2 cliënten - de een upload alles keurig - de ander heeft er alweer 27 gebufferd 8)7 . (en ja, ...uiteraard staat -it bij beide in foldit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Fri Apr 23 17:06:14 2004 ERROR: [002.000] {foldtrajlite2.c, line 4881}
Warning during upload: STATUS 910 MISSING PREVIOUS OR ILLEGAL GENERATION
gruyft aewruqblihglihv$%$#% #@%

nondeju met een schone install :( :(
ik ga geen energie meer verspillen aan DF tot alles weer een beetje normaal is :Z :Z

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Niet online
wat de hell.... een 901 error :(
die heb ik nou nog nooit gezien...
ik hoef dus alleen de 900, 902, 903, 904, 906, 907 en 909 error maar en dan heb ik ze allemaal gehad &*%*(%*%^*%^*(%^

Edit: mijn mooie plekje in de stats is de _ENIGE_ reden dat ik nog niet met DF gestopt ben...

en op het moment dat je denkt dat je de storm voorbij bent.... dusniet!!!

[ Voor 34% gewijzigd door bigfoot1942 op 24-04-2004 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Jammer dat veel }:O -en verloren gaan door deze tegenslag. Als tegengewicht heb ik met wat zeuren weer mijn eigen PC weer voor DF terug (* Anoniem: 100386 is blij).

Dus heb ik de client als service geinstalleerd, met upload per gen; kortom het "automatische" gebeuren. Eens zien of het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104358

G_M_C: het is dat ook wat ze bij blueprint verwachten dat je doet - ze hebben het in de readme ook over "20K of data uploaded to our server
approximately once every few hours. This should transfer in under ten
seconds even via today's slowest internet connections".
Wat wij doen met oppotten en megaflushen, is dus iets waar de client niet op gebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

ok guys, flushen werkt hier weer voor mij. Zit je achter een firewall net NAT (zoals ik) dan moet je via een proxy flushen. Back 2 the good old days lijkt het wel ... anyway, je moet wel een proxy server hebben dan, en die moet in je eigen netwerk beschikbaar zijn. Je moet dan een filetje maken genaamd config.cfg met daarin onder elkaar ip-nr proxy en poort. Zie de readme voor meer info.

Bij mijn werkt het in ieder geval...

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Anoniem: 104358 schreef op 24 april 2004 @ 07:31:
G_M_C: het is dat ook wat ze bij blueprint verwachten dat je doet - ze hebben het in de readme ook over "20K of data uploaded to our server
approximately once every few hours. This should transfer in under ten
seconds even via today's slowest internet connections".
Wat wij doen met oppotten en megaflushen, is dus iets waar de client niet op gebouwd is.
En daarom doe ik dit ook, het is de meest objectieve manier om de client te testen (doen wat ze van je verwachten). Maar volgens mij werkt die client niet goed.

Zie dit:
In de stats heb ik (maar) circa 1875 puntjes gehaald;
Deze gennetjes zijn van helemaal aan het begin, die maar iets van 100 a 250 waard zijn, om het eenvoudig te houden zeg maar dat dit 10 geuploade gennetjes moeten zijn.

In dfGUI staat: "huidige generatie" 66, "opgeslagen generaties" 60.
Kortom hij heeft 5 gennetjes verstuurd volgens dfGUI. (en dit klopt ook als je naar de filelist.txt kijkt; vanaf gen 6 staat daar nog in, en die staan ook nog op de HD).

Maar nu het vreemde, waarom heeft hij gen 6-10 niet netjes gewist na de upload ? Iik heb er wèl punten voor gekregen, dus ze moeten dan toch gedelt. worden ?

En ten tweede; zou dat te maken kunnen hebben met wat nu gebeurt;
Hij zegt iets te verifieren op de server, dat lukt dan niet, en gaat daarna weer vrolijk verder vouwen; zonder upload. En met dus het gevolg dattie nu 60 stuks heeft gebufferd.

En dit alles ondanks dat ik doe wat ze van me verwachten, gewoon met i-net aangeschakeld. Hoe gaat dit nu goedkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-04 17:39
Marcelloz schreef op 24 april 2004 @ 08:49:
Je moet dan een filetje maken genaamd config.cfg met daarin onder elkaar ip-nr proxy en poort. Zie de readme voor meer info.
de file heet proxy.cfg en de readme is readme1st.txt ;)

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Pagina: 1 2 Laatste