Anoniem: 104358 schreef op 24 april 2004 @ 07:31:
G_M_C: het is dat ook wat ze bij blueprint verwachten dat je doet - ze hebben het in de readme ook over "20K of data uploaded to our server
approximately once every few hours. This should transfer in under ten
seconds even via today's slowest internet connections".
Wat wij doen met oppotten en megaflushen, is dus iets waar de client niet op gebouwd is.
En daarom doe ik dit ook, het is de meest objectieve manier om de client te testen (doen wat ze van je verwachten). Maar volgens mij werkt die client niet goed.
Zie dit:
In de stats heb ik (maar) circa 1875 puntjes gehaald;
Deze gennetjes zijn van helemaal aan het begin, die maar iets van 100 a 250 waard zijn, om het eenvoudig te houden zeg maar dat dit 10 geuploade gennetjes moeten zijn.
In dfGUI staat: "huidige generatie" 66, "opgeslagen generaties" 60.
Kortom hij heeft 5 gennetjes verstuurd volgens dfGUI. (en dit klopt ook als je naar de filelist.txt kijkt; vanaf gen 6 staat daar nog in, en die staan ook nog op de HD).
Maar nu het vreemde, waarom heeft hij gen 6-10 niet netjes gewist na de upload ? Iik heb er wèl punten voor gekregen, dus ze moeten dan toch gedelt. worden ?
En ten tweede; zou dat te maken kunnen hebben met wat nu gebeurt;
Hij zegt iets te verifieren op de server, dat lukt dan niet, en gaat daarna weer vrolijk verder vouwen; zonder upload. En met dus het gevolg dattie nu 60 stuks heeft gebufferd.
En dit alles ondanks dat ik doe wat ze van me verwachten, gewoon met i-net aangeschakeld. Hoe gaat dit nu goedkomen ?