Toon posts:

zoek legale download voor GTA1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat GTA1 gratis en legaal te downen is, maar kan het echt nergens vinden. Als ik hier op tweakers zoek, dan staat er dat je hem op rockstar kan downen, echter, dit is een XP versie en die doet het niet op de computer waarop ik hem wil installeren (w98), als ik dan de settings wil runnen, dan krijg ik de melding dat dinput8.dll niet gevonden kan worden.

Verder heb ik op freeloader gekeken, maar daar staat hij dus niet meer bij...
Heeft verder iemand nog suggesties?

Alvast bedankt!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:59

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
http://63.236.94.8/rockstar/classics/index.php

daar zou je gewoon alle versies moeten kunnen downloaden; zo er al verschillende versies van zijn..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-02 22:59

Sebastiaan

....

klinkt meer alsof je DirectX versie niet niet klopt. Heb je al geprobeerd om directx te updaten?

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:06
Deze error kreeg ik ook in de begintijd van XP, ik heb toen de dinput8.dll van een Win2000 install gekopieerd en het werkte... DX updaten zal misschien ook helpen.

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Kees schreef op 23 april 2004 @ 07:03:
http://63.236.94.8/rockstar/classics/index.php

daar zou je gewoon alle versies moeten kunnen downloaden; zo er al verschillende versies van zijn..
Als je hier alle velden invult en op die knop drukt krijg je een 404

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk ook dat het iets te maken heeft met DirectX, kheb DirectX 9 op een laptopje staan, als je daar bij files kijkt, dan staat deze DLL erbij! (maar kan het pas maandag proberen)

MAAAAR... is er nergens een andere download te krijgen? kHeb me in een computerwinkel laten informeren dat hij maar 55mb is! En waar ik hem op wil hebben, is ook maar een oud beestje met maar een kleine harde schijf...
Pagina: 1