Beocenter 2300 vs 3000

Pagina: 1
Acties:
  • 593 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• De Buurman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09-2020
In search mode viel me op dat er wat mensen zijn die ervaring hebben met B&O ....

Ik heb gemerkt dat de Beocenter 2300 FM/AM/en...LG heeft als radio frequenties. De Beocenter 3000 heeft geen LG.

Mijn vraag is:

1. Welke zenders kun je bijvoorbeeld dus wel ontvangen met de 2300 op de LG ? ,...er van uitgaande dat ze allebei op kabel zijn aangesloten.

2. Als je in twee verrschillende slaapkamers een beolab 3500 hebt. en in de woonkamer een beocenter 2300 of 3000. Kun je dan in allebei de slaapkamers een verschillende radio zender beluisteren ? ...en bijvoorbeeld in de woonkamer ook nog eens een andere zender ...en dit allemaal tegelijkertijd ?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 17:16

voodooless

Sound is no voodoo!

1. Met beiden zul je net zo veel zenders kunnen ontvangen. Alles zenders op de kabel zitten toch op de FM band.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:52

dodo79

witte dikke tonnie

De Buurman schreef op 23 april 2004 @ 04:19:
In search mode viel me op dat er wat mensen zijn die ervaring hebben met B&O ....

Ik heb gemerkt dat de Beocenter 2300 FM/AM/en...LG heeft als radio frequenties. De Beocenter 3000 heeft geen LG.

Mijn vraag is:

1. Welke zenders kun je bijvoorbeeld dus wel ontvangen met de 2300 op de LG ? ,...er van uitgaande dat ze allebei op kabel zijn aangesloten.

2. Als je in twee verrschillende slaapkamers een beolab 3500 hebt. en in de woonkamer een beocenter 2300 of 3000. Kun je dan in allebei de slaapkamers een verschillende radio zender beluisteren ? ...en bijvoorbeeld in de woonkamer ook nog eens een andere zender ...en dit allemaal tegelijkertijd ?
Als je een linksysteem hebt met b&o kun je in de andere ruimtes alleen dezelfde zender aan hebben staan, wel op een ander volumeniveau uiteraard.

Let wel op dat de beocenter 2300 geen masterlink heeft zoals de beocenter 3000 wel heeft.
Voor de 2300 heb je dus een audio aux. naar masterlink convertor nodig.

omdat het kan!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
LG is normaal gesproken de lange golf. Da's nog erger dan AM (qua kwaliteit) en echt een feature waar je zeer waarschijnlijk niets mee doet.

Senile! Senile Oekaki