Toon posts:

3 problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met deze 3 rare problemen dat ik niet opgelost krijg. Zouden jullie kunnen helpen?
1. Als ik een CD of DVD in m'n MSI DR4-A DVD-RW steek, blijft het CD of DVD draaien zolang het erin zit al speel ik het niet af. Ik ben het al gaan ruilen, zelfde probleem dus het zal niet zijn dat beide DVD-RW's op hetzelfde manier defect waren. Een firmware update heb ik al gedaan en het heeft niet geholpen. Met m'n LG CD-RW heb ik dit probleem niet. Ik heb een MSI KT6 Delta moederboord met de DVD-RW als master en de CD-RW als slave op IDE2. Dit probleem heb ik al van het begin af aan gehad. Ook soms als ik er een CD of DVD in steek, blokeert alles (beweging) voor 'm klaar is om het CD of DVD 's te lezen.
2. Soms als ik m'n PC opstart moet ik 45 sec. w8en tot het overgaat tot de boot devieces (floppy - HD - CD, in die volgorde). Soms komt dit probleem voor een bep. periode altijd voor. Wat ik ook ooit 's kreeg was dat 'm reboote als 'm aan de boot devieces moest of juist tijdens het lezen ervan.
3. Na de BIOS flash kwam mijn CPU temp. heel wat hoger te liggen. Dit was geen verkeerde lezing. Nu dat ik de oude versie terug eropgezet heb, heb ik nog altijd hetzelfde probleem. 60°C idle vind ik wel warm. Was vroeger 54°C idle 58°C stressed (met de standaard AMD koeler welk ik wil houden). Ik heb een AMD Athlon 2800+. Als ik de Gigabyte PCU21-FD CPU koeler gebruik dan blijft de CPU temp. maar stijgen.
Dank u..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 00:03 ]

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Hoe weet je zo zeker dat het geen verkeerde meting is van die cpu temp?
Verder heb ik het met dat draaien v.d. cd ook wel eens, kan me er niet erg druk om maken.
CD eruit en je bent klaar, maargoed.. ik kan me voorstellen dat je het irritant vindt.

Leave only footprints, take only memories

Verwijderd

Topicstarter
Mafkeez schreef op 22 april 2004 @ 23:54:
Hoe weet je zo zeker dat het geen verkeerde meting is van die cpu temp?
Het begint bij bv. 48°C en het wordt warmer..

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 23:57:
[...]

Het begint bij bv. 48°C en het wordt warmer..
Dan kan het nog wel een vekeerde meting/uitlezing zijn..
Want waarom zou die 48 kloppen? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Laurenz op 23-04-2004 00:01 ]

Leave only footprints, take only memories

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Ja, lekker editten hee

Mja vindt ik wel, zeker met de zomer die nog moet komen.
Ik vind 45 graden een nette temp,
met dit weer 50 en als het heel heet is misschien 55 graden.
Maar 60 graden is wel heet hoor.
Het is geen oude athlon thunderbird :)

[ Voor 33% gewijzigd door Weezer-DC op 23-04-2004 00:04 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je hebt al een topic geopend over exact dezelfde vraag: CPU 9 graden warmer na BIOS flash

Een topic per probleem aub (en die CD/DVD probleem hoort ook in een ander subforum, kijk daar maar even apart naar)...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.