Okee gaat ie dan!

Pagina: 1
Acties:

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Nou mensen zeer irri I know... :D
Maar dan toch, iedereen die me wilt helpen ben ik dankbaar.
Welke van deze 3 mobo's kan ik het beste nemen, als je kijkt naar performance, stabiliteit, overklokbaarheid:
-Abit KT7
-Asus A7V
-MSI K7T Pro2a

Geef es wat leuke argumenten ;)

Ja sorry voor de cross posts ofzo |:(

Verwijderd

kt7 met raid of zonder maakt niet zoveel behalve als je 2 ata 100 schijven er aan hang en die raid dan ook gaat gebruiken heb zelf een kt7raid bevalt beter dan die a7v maar een van de 2 is zeker een goede keus

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:40
De msi is 100,- goedkoper, en komt vaak zelfs beter uit de test als de Asus en de Abit. Ik zou het wel weten

Verwijderd

Ik heb een A7V en in een ander systeem een KT7, heb met de Asus alleen maar problemen. Ik ga hem dus ook ruilen voor een A-bit...

• henksnap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10-2021
heb een msi pro 2a, goed mobo, heb hem gekocht op de HCC dagen,kon niet meer wachten met kopen,wou oc 1000mhz, is gebeurt,
alleen de pro 2(a) is een mobo die praat, heb je niets aan ,eerst in het chinees,daarna
inhet engels,irritant,maar oke zou nu wachten op een ddr mobo,die ook sdram ondersteunt zodat je langzaam een sneller geheugen kan opbouwen(mijn mening)
SUCCES:7

Epox 8rda+,512mb Kinston pc2700,80GB 7200rms Maxtor Liquid,XP2400+,Club 9500 @ 9700, Lite-on 52*32*52,Acer AL732, WIN XP prof.etc

Verwijderd

Prijs?=MSI
raid?=kt7
verder lood om oud ijzer.

• Evil-B
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04-2023
KT7, als je die raid niet nodig bent, je haalt ze tegenwoordig voor 365,-, das niet te duur voor zo'n mobo, via het bios is werkelijk waar alles instelbaar, je kunt ook wachten op de volgende abit, die ondersteund ook de nieuwe AMD's (met fsb van 266)

Verder blijft het toch een persoonlijkje keuze,
ik persoonlijk?? :abit rulez :y)
Pagina: 1