Toon posts:

[Novell] Zen 4.01 Application Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het maken van de applicatie objecten kun je dmv map objecten de applicaties netjes onder een menu structuur zetten in het start menu. Dat werkt op zich goed.

Echter zou ik graag willen dat dit te ingregeren is onder de standaard "Programma's" map van Windows, of dat de standaard "Programma's" map van windows weg te halen is.

Ben al aan de slag gegaan door in de namen van de mappen in de map objecten te werken met variabelen, zoals bijvoorbeeld %*Common......%, hierdoor krijg je echter nogal vreemde menu's, met de volledige waarde van de variabel als naam.

Iemand enig idee of dit op te lossen is?

Er wordt gebruik gemaakt van Windows XP proffesional (NL).

Bedankt,
Roland

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:28

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik kan het niet 100% zeker voor je zeggen, maar volgens mij kan dit niet. Ik heb er ook al lang naar zitten zoeken in ZEN 3, en daar kon het ook niet. Heb nog niet veel gezien van 4 (qua beheer, wel qua user) en ben het nog niet tegengekomen.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Je kan "NAL"-shortcuts maken en deze in het Start Menu plaatsen als gewonen shortcuts. Meer hierover kan je dacht ik vinden in Coolsolutions bij Novell. Het komt erop neer dat de shortcut dezelfde behaviour heeft als in de Application Explorer.