Toon posts:

Probleem Windows XP slaat na 15 min automatisch af

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een PC waar ik eerder win98 op geinstalleerd had nu heb ik de computer opnieuw geinstalleerd met winxp maar heb ik het probleem dat de computer na een 15 min opnieuw opstart.

Wie kan mij helpen

Onderdelen geinstalleerd

Firewall : Blackice
Virusscanner : Norton 2003 Prof
verder is het vrij staandaard office xp etc etc.

Wie o Wie heeft er hulp voor mij.

Verwijderd

Misschien powermanagement?

Roland

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Spontane reboots onder XP kunnen duiden op blauwe schermen, iets wat standaard niet getoond wordt, maar in plaats daar van wordt er gereboot. Om uit te vinden of jij hier echt last van hebt zul je deze "feature" dus uit moeten zetten. Lees daarvoor deze FAQ eens door. :).

[ Voor 3% gewijzigd door Genghis Khan op 22-04-2004 22:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar in deze Faq staan alleen foutmeldingen en Fout Codes ik weet niet wat er gebeurt maar op 1 of andere manier start hij opnieuw op en ja windows is compleet up to date alle patches en updates staan er op.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 april 2004 @ 22:38:
Maar in deze Faq staan alleen foutmeldingen en Fout Codes ik weet niet wat er gebeurt maar op 1 of andere manier start hij opnieuw op en ja windows is compleet up to date alle patches en updates staan er op.
Het staat er anders toch echt bij hoor, aan het begin zelfs al. Ik citeer:
BSOD (Blue Screen of Death, blauw scherm), voor sommigen een bekend fenomeen. Hoe ga je met deze foutmeldingen om, hoe los je ze op? Dat probeer ik te behandelen in deze BSOD handleiding.

We gaan allereerst kijken naar hoe je een BSOD interpreteert. Mocht je overigens niet in staat zijn om het blauwe scherm te zien, omdat je computer meteen reboot, zet dan even deze optie uit (geldt voor zowel Windows XP als 2000).
Doe dit dus even en kijk daarna of je nog steeds reboots hebt of in de plaats daarvan nu een BSOD. :).

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry had ik over het hoofd gezien en zal hiermee een stuk verder geholpen zijn nou bedankt alvast ik zal hier heel wat aan hebben.

Groetjes

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Blaster :?

mm nee toch niet, daarbij sluit hij al sneller af volgens mij

[ Voor 77% gewijzigd door Mavvie op 22-04-2004 23:27 ]

Twitter | Linkedin

Pagina: 1