DVD Covers ontwerpen, waarmee?

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-06 12:03
Aangezien ik met de search en op Google niks fatsoenlijks kan vinden, vraag ik het toch maar hier. Zijn er nog handige programma's, waarmee je een fatsoenlijke DVD Cover kan ontwerpen? ( Dus niet zoiets als MultiCoverPrint om af te drukken ).

Wat eventueel ook een optie zou zijn, is een Photoshop bestandje met de goede afmetingen en de vouwlijnen er al in.

Wie kan mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Je kan een photoshop bestand aanmaken met het goede formaat, doorzichtig en alleen met de vouwlijnen erin. En die elke keer openen en daarop je hoesje onterwerpen. :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 12:12
Zit er niet zoeits bij Nero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51750

Ik zou persoonlijk voor de optie gaan in photoshop. Werkt zeer goed, als je wil kan je een ontwerp sturen.

Hoe heb ik het gedaan in photoshop

Op de achterkant 6 fragmentjes van de film
Op de voorkant 2 fragmenten van de film + titel
En dan kan je op de zijkant nog de titel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7727

Slayerized schreef op 22 april 2004 @ 22:17:
Aangezien ik met de search en op Google niks fatsoenlijks kan vinden, vraag ik het toch maar hier. Zijn er nog handige programma's, waarmee je een fatsoenlijke DVD Cover kan ontwerpen? ( Dus niet zoiets als MultiCoverPrint om af te drukken ).

Wat eventueel ook een optie zou zijn, is een Photoshop bestandje met de goede afmetingen en de vouwlijnen er al in.

Wie kan mij helpen? :)
[rml][ DVD Hoesjes] Zelf ontwerpen[/rml]
DVD hoesjes generator programma
Oke, niet de beste topics :P

Photoshop is natuurlijk ook perfect voor het ontwerpen van hoesjes, als je de afmetingen van de dvd hebt aangegeven.
Ook ideaal natuurlijk voor je cd-hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
Repeat schreef op 22 april 2004 @ 22:19:
Je kan een photoshop bestand aanmaken met het goede formaat, doorzichtig en alleen met de vouwlijnen erin. En die elke keer openen en daarop je hoesje onterwerpen. :)
" Wat eventueel ook een optie zou zijn, is een Photoshop bestandje met de goede afmetingen en de vouwlijnen er al in. " ;)
Anoniem: 51750 schreef op 22 april 2004 @ 22:20:
Ik zou persoonlijk voor de optie gaan in photoshop. Werkt zeer goed, als je wil kan je een ontwerp sturen.

Hoe heb ik het gedaan in photoshop

Op de achterkant 6 fragmentjes van de film
Op de voorkant 2 fragmenten van de film + titel
En dan kan je op de zijkant nog de titel zetten.
Zou je dat ontwerpje even willen mailen naar kevin [at] slayerized.nl ? Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
Kick. Aangezien ik het Photoshop Documentje nog niet ontvangen heb doe ik toch een poging om er eentje te pakken te krijgen. Slechts een docu met de correcte vouwlijnen e.d. zouden al perfect zijn.

Eventuele PS-Bestandjes kunnen gemaild worden naar kevin [at] slayerized.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyDyingBride
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07
Ik gebruik de volgende maten:
Voor- en achterkant: 131 x 182 mm
Zijkant 12 x 182 mm
Dat komt dan samen op 274 x 182 mm

Maar je kan er natuurlijk ook de meetlat bij pakken :)
Pagina: 1