Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding zit vast aan top-paneel

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ok, ik heb een QF50a dewelke morge gespoten zou worden. Nu zit ik met het probleem dat mijn top-paneel vasthangt aan de voeding en precies heel de kast in "balans houdt"

kan het kwaad als ik mijn top paneel derafhaal?
ik ben een nog niet zo doordreven modder en ik wil dus wel men case nog wat in ere houden zover dit met een mod mogelijk is.

Ook,als ik dit doe moet ik moe voeding ergens laten. Kan het kwaad als deze gewoon ergens achteraan "bengelt" of hangt? want ik zal dat top paneel toch zeker voor het weekeind moetten missen.

Dank bij voorbaat

PS heb de FAQ al gelezen staat niets van in

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

De enige manier om er achter te komen is proberen :) Probeer het uit, zit het met schroeven vast, dan kun je het makkelijk demonteren en later weer in elkaar zit. Ook zou je, als je nog een kast hebt liggen (en welke tweaker heeft dat nou niet ;) ) je pc daar tijdelijk in bouwen, dan kun je in alle rust je kast modden :)

Dus, gewoon ff proberen :) Succes :)

en zo is het voorspeld!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Connectors loshalen, losschroeven, en dan moet 't toch lukken? Leg je gewoon je voeding even ergens anders. Je topplaat zorgt voor samenhang van je kast; verplaats 'm niet op een lompe wijze zonder die topplaat anders heb je kans dat je kast breekt/buigt/vervormt/etc.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kast op zijn kant leggen zodat voeding gewoon op bureau ligt en je bent van je probleem af :)
Gewoon proberen

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

je kunt natuurlijk hem er later gewoon weer netjes in schroeven/lassen/solderen or what ever gewoon er uit slopen

daz geen probleem zo snel word een case niet instabiel

vg,

janben

Bedankt alvast

• cablerichy935
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

gewoon doen! 1 ding niet vergeten: stekker eruit! :*)

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

Pagina: 1