[Printer]Welke printer gebruikt?

Pagina: 1
Acties:

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
Iederen kent ze wel, de parkeerautomaat waar je na veel geld in te werpen een kaartje krijgt om een veel te korte tijd te parkeren. Mijn vraag is alleen welke printer gebruiken ze hiervoor. Ik heb nl. een opdracht liggen die soort gelijk is van aard. Alleen maar wat tekst printen, uitgeven en klaar.

Aangezien deze oplossing in een zuil naast de slagboom komt, is een desktop POS-printer geen optie. Wie kan mij helpen ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:54

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Thermische printers zijn dat. En kijk eens naar labelprinters, van Dymo bijvoorbeeld

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een desktop POS printer is ook een thermische printer ;)

In principe is 't 't zelfde dingetje, maar dan wat 'low level' ingebouwd; zonder mooi kastje dus. Hoe groot mag je unit worden? Is zo'n Dymo LabelWriter niks? :)

Ik zou zeggen: pik zo'n printer van de kantinemiep ( O-) :P ), werk 'm open, en kijk hoe compact jij 'm kan wegwerken :)

[ Voor 27% gewijzigd door HunterPro op 22-04-2004 21:55 ]

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
ik heb er nl. ook een sijmodule bij nodig, net als bij de parkeerzuil.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Epson, DATAC en Trident maken dat soort printers. Te koop bij Farnell (.com). Te vinden onder Miniature and Portable printers. Prijs 150-600 Euro. DATAC heeft een mooie die je zo in de paal kunt bouwen (panel versie).