Toon posts:

MSN Messenger 6.2.0133 Released

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na veel speculaties is MSN 6.2 uitgebracht. Ik weet er nog niet veel van want ik heb zelf nog niet binnen. Server is aardig bezig merk ik.

Maar zoals ik heb kunnen lezen zijn er niet veel extra features bij gekomen.

http://62.212.87.198/index.php?msn=downloads&id=387

Hier kun je hem krijgen. Hier op deze site zal ook wel meer informatie over msn 6.2 komen.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:55
Ik wacht liever op de officiele versie. Heb nog niets gezien of gehoord van Microsoft haar kant. :)

Zie ook dit topic:
messenger 6.2 te downloaden

[ Voor 29% gewijzigd door MADG0BLIN op 22-04-2004 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op 22 april 2004 @ 21:15:
Ik wacht liever op de officiele versie. Heb nog niets gezien of gehoord van Microsoft haar kant. :)
Nee klopt, deze download komt van de zogenaamde msn-int site. Dus is nog een beta versie meen ik.

Verwijderd

Er zitten wel meer nieuwe functies op, maar daar voor moet je een betalende gebruiken zijn....helaas...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We wachten toch liever op de officiele release van dit product door Microsoft. Het aanmoedigen van de GoT bezoekers om van malafide sites MSN te gaan downloaden willen we ook niet op ons geweten hebben :)

Gelieven dus nog even te wachten totdat deze versie officieel uit is gekomen zodat iedereen de legale versie uit kan proberen :) Dan zie ik graag een uitgebreid topic tegemoet waarin gediscussieerd kan worden over deze nieuwe versie.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.