"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
-
Gemiste kans...
Ja, hier in Nederland wel. in de US niet.....Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 14:50:
Dit apparaat is wel tof maar is geloof ik ontzettend duur?
-
Memorystick bindt je meteen aan Sony, terwijl me digicam en me laptop liever SD slikt
en...bluetooth via een MP3 speler, nee bedankt ...
Bovendien, voor die € 150,- heb je al een vrij goede MP3 speler met meer mogelijkheben
[ Voor 15% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 25-04-2004 22:55 ]
Wat heb jij dan? ook nog een aparte bluetooth headset à € 100 minimaal?Buzz_Lightyear schreef op 25 april 2004 @ 22:52:
Ik heb wel een T610, maar zal toch niet snel voor dit ding kiezen...alleen MP3 en ATRAC...en bovendien is de weergave een stuk minder op het mini mini schermpje.
Memorystick bindt je meteen aan Sony, terwijl me digicam en me laptop liever SD slikt
en...bluetooth via een MP3 speler, nee bedankt ...
edit:
Bovendien, voor die € 150,- heb je al een vrij goede MP3 speler met meer mogelijkheben
-
Verwijderd
nu dat hij stukken goedkoper is geworden, zijn er nu wel mensen er geinteresseerd in?
Ik heb hem zelf ergens in mei gekocht bij expensys. Leuk ding, maar wel voor die prijs... Hij is echt geen 300 euro waard. 100 euro lijkt er meer op... Wel vervelend dat er magic gate op zit, je kunt dus niet zo maar je eigen mp'3 er op zetten. Je moet ze meestal eerst nog omzetten voordat de speler hem pakt.
Dus ik heb dan een 64MB MP3 player, die helaas maar tot 128MB uitbreidbaar is omdat hij helaas geen pro ondersteund. En een bluetooth headset..... En dat dus voor maar € 30,- dat is geen geld.
Er zijn er nog iets meer dan 20 beschikbaar... Sla je slag zou ik zeggen.
[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 15-10-2005 16:03 ]
-
moet kunnen he, maar ik denk dat veel mensen al een nieuw toestel hebben gekocht
Hij fungeert gewoon als een headset, zoals alle andere Bluetooth headsets
-
Ja en neePOLICE schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:25:
kan je de headset ook voor een w800i gebruiken, en dan het spelertje als afstandsbediening zeg maar??
-
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Verwijderd
Dit kan dus gewoon aangesloten worden en dan kan ik muziek luisteren? Klinkt bijna te goed om waar te zijn, beetje uitgebreidde reviews?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 19:05 ]
Batterijverbruik weet ik niet. Maar verwacht daar geen extreem lange of korte tijden.Speedy-Andre schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:37:
Hoe is het batterijverbruik, is dat vergelijkbaar met een BT headset of is het minder (in standby en bij gesprekken voeren)
Nee, het is geen stereo Bluetooth headset (A2DP), maar een MP3 speler, die je via BT aan je telefoon kan kopellen. Op het moment dat je telefoon over gaat, zal de muziek stoppen en zal het apparaat als een normal BT headset fungeren.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 19:03:
Stereo blueotooth headset? Ben al tijden naar zoiets op zoek voor mijn 9300, geluids kwaliteit van jabra bt500 laat te wensen over qua muziek
Het enige BT profiel wat dit ding ondersteund is volgens mij headset en/of handsfree profile. Maar dus geen HID, A2DP of andere profielen.
Op het moment dat ik `m binnen heb, zal ik `m wel reviewen.Dit kan dus gewoon aangesloten worden en dan kan ik muziek luisteren? Klinkt bijna te goed om waar te zijn, beetje uitgebreidde reviews?
-
Verwijderd
Owww... ik zag het verkeerd. Ik dacht namelijk dat je de hoofdtelefoon zonder dat MP3kastje kon aanmelden, maar die is met een draadje aangesloten op het MP3kastje.Ginz schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:12:
Ja, waarom niet?
Hij fungeert gewoon als een headset, zoals alle andere Bluetooth headsets
[ Voor 30% gewijzigd door deuxani op 16-10-2005 23:03 ]
Dat is nu het mooie van Bluetooth, ook al koop je een nieuw toestel, de Bluetooth accessoires kun je gewoon blijven gebruikenhellboy123 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:18:
[...]
moet kunnen he, maar ik denk dat veel mensen al een nieuw toestel hebben gekocht
Serieus, omdat dit een oud topic is, hoeft er nog niet direct een slotje op als het wordt gekickt.
Van alle reacties is eigenlijk alleen Verwijderd in "SonyEricsson HBM-30 (MP3 speler)" echt achterhaald
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ja, nogal....Canaria schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:08:
[...]
Dat is nu het mooie van Bluetooth, ook al koop je een nieuw toestel, de Bluetooth accessoires kun je gewoon blijven gebruiken
Serieus, omdat dit een oud topic is, hoeft er nog niet direct een slotje op als het wordt gekickt.
Van alle reacties is eigenlijk alleen Verwijderd in "SonyEricsson HBM-30 (MP3 speler)" echt achterhaald
Maar, toen had hij gelijk. Nu niet meer. Wat is € 30,- nou voor zo'n leuk ding?
-
Verwijderd
Minder als wat ik er voor heb betaald
Het enige wat ik jammer vind van dit leuke apparaatje is de batterij die je iedere keer weer op moet laden ( 6-8 uur ) en het geheugen wat niet al te super groot is (64 Mb meegeleverd)
De oorwarmers die erbij zitten zijn wel heel erg goed! Een geluid dat dáár uit komt! Ook in de winter, als het 'koud' is, functioneren ze erg goed
Als je onder het mp3 luisteren gebeld wordt gaat de muziek op pauze en hoor je de naam van de beller door je doppen en verschijnt ook op het LCD schermpje van de HBM-30
Nu ik een K750 heb gebruik ik hem niet meer alleen soms nog wel eens als bluetooth koptelefoon aan m'n computer. Ik kan dan door het hele huis muziek van m'n pc horen en bedienen op m'n K750!
Mijn HBM-30 die ik gekocht had, was al na een paar dagen kapot.. Nu, nadat ik van Dynafix een nieuwe gekregen heb, is hij gelijk alweer naar zijn grootje....
Het lijkt wel of mijn Panasonic Xtreme Power Oxyride AAA batterijen dat ding slopen oid....
-
Dat snap ik niet helemaal, dat ding heeft denk ik een headset profiel voor de foon (of pc) en net als een andere BT headset mono audio, dat klinkt toch nergens naarVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:42:
[...]
Nu ik een K750 heb gebruik ik hem niet meer alleen soms nog wel eens als bluetooth koptelefoon aan m'n computer. Ik kan dan door het hele huis muziek van m'n pc horen en bedienen op m'n K750!
Mijn BT headset geeft audio iig niet mooi weer
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Verwijderd
Je snapt het dus welSpeedy-Andre schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:25:
[...]
Dat snap ik niet helemaal, dat ding heeft denk ik een headset profiel voor de foon (of pc) en net als een andere BT headset mono audio, dat klinkt toch nergens naar![]()
Mijn BT headset geeft audio iig niet mooi weer
Maar ik wacht nog steeds op een bluetooth stereo music headset én op de P990i (die ondersteund dat; A2DP) zodat er een écht leuk entertainment system ontstaat.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 23:35 ]