Toon posts:

Windows 2003 server voert policies niet door naar clients

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem dat ik geen policies kan doorvoeren naar die clients die ik in het domein heb opgegven.

Ik heb nu DNS, DHCP en active directory draaien. Op de domain controller zit de default domain policies etc etc. Ik heb voor de gebruikers een ou aangemaakt en hierin een nieuwe groep policie ingemaakt. HEt probleem is alleen dat als ik met een gebruikers die in die ou staat ga inloggen met een windows 2000 client de policies niet worden doorgevoert. Kan iemand mij vetrellen wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank,

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan, helaas nog steeds geen resultaat :(, ik heb al geprobeerd bij het rechten zetten op de policie om de rechten op de groepen te zetten, op de gebruikers zelf. Ik heb alles een keer gereboot maar het wil nog steeds niet. Mischien dat iemand een keer via remote desktop es kan kijken of hij of zij het kan oplossen??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2004 00:30 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 09:20

Arno

PF5A

Check je eventlogs even op DNS errors, als je DNS niet in orde is gaan je GPO's raar doen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:54

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Misschien werkt een "gpupdate" commando? Ik meen dat dat je policy refreshte :)

Hier stond een dode link.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 09:20

mutsje

Certified Prutser

Open een Command Prompt op je client en tik in GPRESULT (enter) kijk nu eens naar de output. Als er policy friendly names staan is het goed staat er vaag gebrabbel is of je DNS niet goed of je SYSVOL folder corrupt.( ik ga uit van de eerste)
Pagina: 1